Dzień dobry,
piszę w dość nietypowej sprawie, ponieważ chciałam się dopytać, czy w systemie Subiekt GT jest możliwość oznaczania faktur sprzedaży na których pozostaje kaucja?
Program jest dla użytku firmy budowlanej i podczas realizowania usług z zakresu działania firmy bardzo często jest zatrzymywana przez Zleceniodawcę kaucja w wysokości kilku procent z każdej wystawionej faktury.
Podczas rozliczania płatności zgodnie z wpłatami jakie mamy zawsze pozostaje to kilka procent, które później najczęściej w 50% otrzymujemy po zakończeniu budowy, a drugi 50% po upłynięciu gwarancji (przeważnie 5 lat).
Problem pojawia się, że te niezapłacone części wiszą na systemie i tylko pojawiają się z upływem dni informacje o tym, że mogę odzyskać pieniądze etc.
Najbardziej problematyczne jest to, że te kaucje "zaśmiecają" rozrachunki i zastanawia mnie czy jest jakaś możliwość przeniesienia tych rozrachunków, usunięcia ich z widoku lub jakkolwiek rozliczenia ich tak, aby było widoczne na systemie, że one są jeszcze do odebrania, ale nie wiszą i nie biją po oczach za każdym razem na sekcji rozrachunków.
Nawet jakiekolwiek oznaczenie ich, że to kaucja byłoby pomocne, bo nie ukrywam, że przy trzech takich "niedopłaconych" fakturach nie ma jeszcze jakiegoś wielkiego problemu, ale aktualnie na systemie takich faktur wisi mi z 40 szt jak nie więcej.
Może ktoś znalazł na takie coś rozwiązanie.
Z góry dzięki wielkie za pomoc i wszelkie rady.