Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Marciano w Grudzień 06, 2015, 15:17:21
-
Witam na jednym z komputerów w sieci często subiekt nie odpowiada jednocześnie wyświetla się komunikat o zajętości serwera oraz bym nacisnął klawisz aby kontynuować ( pingi poniżej 1ms bez dropów.
Czy w kliencie są jakieś opcje które należało by ustawić by rozwiązać ten problem ?
Dziękuję
Cały program przeinstalowywałem. System przeskanowałem na obecność wirusów.
-
Rzuć obrazek, bo coś mi się zdaje że nie o serwer SQL tu chodzi.
-
Jaki system operacyjny ? W jakiej wersji jest program ? Przy jakich operacjach tak się dzieje ? Jak zauważył @candy nie ma to nic wspólnego z serwerem SQL.
-
Screen zrobię jutro jak będę fizycznie przy komputerze.
A ten komunikat jest treści "serwer zajęty ...ponów próbę lub przełącz na"
Sytuacja wygląda następująco. W kolejności do zadanego pytania.
Windows 7 pro, 1.39sp1, podczas tworzenia nowego dokumentu sprzedaży lub podczas przełączenia się np z faktury zakupu na faktury sprzedaży .
-
Mam podobny problem:
http://imgur.com/V0k7eIR
Problem pojawił się od tak przed chwilą...
-
Jaka wersja programu i w jaki sposób jest uruchamiany (lokalnie, terminalowo) ?
-
Znam ten problem. To nie sql ani GT tylko sam system.
Było to nagminne w win XP i coś się ustawiało, ale to tak stare czasy, że nie pamiętam.
Dodam, że u mnie wyskakuje sporadycznie na Win 10 i zazwyczaj kliknięcie w Przełącz pomaga.
-
Był to problem starych wersji GT, od niedawna zaczął się pojawiać w połączeniach pulpitu zdalnego.