No to jak ty nic nie grzebałaś to pewnie grzebał ktoś inny. Takie rzeczy raczej rzadko same się psują.
Psują się - wystarczy, że instalacja była zrobiona na innym użytkowniku a aktualizacja na innym (np. admin lokalny i domenowy) albo uwierzytelnianie na serwerze ms sql było na innych użytkownikach (windzianym i ms sql) i już może być "popsute"...
@madmad:
Po pierwsze, konwersję rób na tym komputerze (jeśli masz wiele stanowisk), na którym masz serwer bazy danych. Sprawdź, jak Ci radzą, ustawienie foldera roboczego w archiwizerze - co tam masz wpisane. A następnie spróbuj się dostać do tego folderu np. z Eksploratora Windows na tym koncie Windows, z którego nieudanie robiłaś konwersję. Jak odmówi Ci dostępu, to musisz skonfigurować folder roboczy, do którego masz dostęp lub konwertować na koncie, które ma dostęp tam, gdzie to jest teraz skonfigurowane. I pytanie: czy przy instalacji (czyli nie aktualizowałaś, tylko instalowałaś nowy?) InsERTa 1.5803 wybrałaś tą samą metodę uwierzytelniania jak w poprzedniej instalacji? Bo jak wcześniej było po windzie a wybrałaś sa na serwerze ms sql albo było sa na serwerze ms sql a wybrałaś windę, to efekt może być jak opisałaś. I wtedy musisz odpalić program administracyjny InsERTa i zmienić sposób uwierzytelniania do bazy danych i te zmiany zapisać (by trafiły do konfiguracyjnych plików xml).