Autor Wątek: BŁĘDY W REZERWACJACH  (Przeczytany 944 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline stiglog

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Gestor GT - 1.30
BŁĘDY W REZERWACJACH
« dnia: Październik 29, 2018, 13:26:59 »
Witam,

Miał ktoś kiedyś taką sytuacje, że ilość rezerwacji na liście towarów i usług jest całkiem inna niż w ZK (a także w liście zamówienia z widoku informator)? Dodam, że sytuacja występuje na tylko kilku pozycjach. Próbowałem sobie to samemu zdiagnozować, rezerwować jeszcze raz, ale nie przyniosło, to skutku.
Dodam, że jak usunę np. rezerwacje z firmy BROOKS na 180, to na liście towarów i usług pokaże mi 18, a nie 198 jak powinno. Tak jakby odejmowało, to 180.

Offline stiglog

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Gestor GT - 1.30
Odp: BŁĘDY W REZERWACJACH
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 29, 2018, 13:27:25 »
drugi załącznik

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17199
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: BŁĘDY W REZERWACJACH
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 29, 2018, 13:36:15 »
Jest wiele takich problemów opisanych na forum, zwykle doprowadzają do tego: uszkodzenia bazy danych lub rozwiązania dodatkowe. Naprawa tylko na ścieżce serwisowej (analiza i edycja bazy danych przez kogoś doświadczonego).
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: BŁĘDY W REZERWACJACH
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 29, 2018, 13:36:15 »