Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: socha86 w Maj 29, 2017, 19:02:25

Tytuł: Sprzedaż detaliczna - nieokreślony błąd
Wiadomość wysłana przez: socha86 w Maj 29, 2017, 19:02:25
Od jakiegoś czasu mam problem z subiektem. Podczas pracy i sprzedaży detalicznej czasami nie można nic wpisać z klawiatury, a po wyjściu z okna paragonu i ponownej próbie otwarcia nowego paragonu wyskakuje okienko "nieokreślony błąd".
W programie serwisowym zrobiłem odbudowę indeksów, kontrole danych i aktualizacje instynktu, ale to nic nie dało. Czy ktoś spotkał się już z takim przypadkiem
Tytuł: Odp: Sprzedaż detaliczna - nieokreślony błąd
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Maj 29, 2017, 19:04:22
Na pierwszy rzut oka problemy z dostępem do bazy.
Tytuł: Odp: Sprzedaż detaliczna - nieokreślony błąd
Wiadomość wysłana przez: socha86 w Maj 29, 2017, 19:46:02
Zapomniałem dodać że problem rozwiązuje się po wyłączeniu i ponownym włączeniu subiekta.
Gdy otworze nowe okno subiekt to w nowym jest już wszystko OK, ale to poprzednie i tak muszę zamknąć bo nic tam się nie da zrobić.
U mnie zaczął się sezon i zacząłem korzystać z dwóch komputerów. Czy to może mieć jakiś wpływ na to?
Dzieje się tak na stacji z bazą danych. Na drugim stanowisku wystawiam paragony sporadycznie i jeszcze się tak nie zrobiło.
Fakt że drugie stanowisko to tablet który po kilku dziesięciu minutach przechodzi w stan uśpienia.
Tytuł: Odp: Sprzedaż detaliczna - nieokreślony błąd
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Maj 29, 2017, 21:04:53
Po wyjaśnieniu na drugi rzut oka problemy z dostępem do bazy.