Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: sezon w Wrzesień 29, 2015, 17:27:25
-
Witam
proszę o informację w jaki sposób poprawnie wprowadzić odpowiednie dokumenty w następującej sytuacji :
Otrzymałam od dostawcy dokument WZ na kilka pozycji danego asortymentu wraz z ilością oraz ceną. W jaki sposób wprowadzić towar na stan , aby można dokonać sprzedaży na paragon lub fv.
Fakturę zakupu otrzymam z firmy np. na koniec miesiąca na ilości sprzedane w danym m-cu. W jaki sposób poprawnie połączyć te dokumenty.
-
Do programu wprowadzamy dokumenty PZ z datą otrzymania towaru. Jak otrzymasz fakturę, to zaznaczasz PZ-tkę/PZ-tki i wybierasz opcję Wypisz fakturę/Wypisz fakturę zbiorczą.
-
Dziękuję za odp.
PZ wprowadzam ilości wykazane na wz, ale faktura zakupu będzie dotyczyła tylko wybranych pozycji i np. mniejszej ilości (tylko sztuki sprzedane w danym miesiącu). czy jest taka możliwość , aby wybierać konkretne pozycję i ilości .
Zawsze towar wprowadzałam na podstawie faktury zakupu.tym razem sytuacja wygląda inaczej , najpierw sprzedaję , potem otrzymuję fakturę zakupu od dostawcy.
Czy dobrze rozumiem , że na podstawie wprowadzonej PZ mogę sprzedać towar na pargon lub fv dla klienta.
Dopiero potem otrzymam fv zakupu dostawcy, którą wprowadzam (czy na tym etapie jest połączenie z istniejącą PZ)
-
Dziękuję za odp.
PZ wprowadzam ilości wykazane na wz, ale faktura zakupu będzie dotyczyła tylko wybranych pozycji i np. mniejszej ilości (tylko sztuki sprzedane w danym miesiącu). czy jest taka możliwość , aby wybierać konkretne pozycję i ilości .
Zawsze towar wprowadzałam na podstawie faktury zakupu.tym razem sytuacja wygląda inaczej , najpierw sprzedaję , potem otrzymuję fakturę zakupu od dostawcy.
Czy dobrze rozumiem , że na podstawie wprowadzonej PZ mogę sprzedać towar na pargon lub fv dla klienta.
Dopiero potem otrzymam fv zakupu dostawcy, którą wprowadzam (czy na tym etapie jest połączenie z istniejącą PZ)
Tak na wszystkie pytania :-)