Witam,
Wdrożyliśmy do naszej firmy Subiekta GT w chmurze. Mechanizm jest następujący - kilka punktów stacjonarnych, suma z magazynów zintegrowana z Prestą. Po skonfigurowaniu poszczególnych magazynów pojawiają się dwie wątpliwości, będę wdzięczny za pomoc jeżeli ktoś ma podobną sytuację.
1. Uprawnienia pracowników - zależy mi żeby pracownicy w poszczególnych punktach nie mieli możliwości ingerowania w stany magazynowe oraz nie mieli dostępu do cen zakupu, zysku i zestawień. Jakie funkcje w 'Słownik -> Personel' trzeba odhaczyć żeby nie było możliwości ingerencji nie utrudniając jednocześnie normalnej sprzedaży i rotacji pomiędzy magazynami.
2. Dostępność na pozostałych magazynach - czy istnieje możliwość sprawdzenia dostępności danego produktu na innych magazynach bez konieczności ich przełączania ? W praktyce - Klient chce kupić dany rozmiar, niedostępny w danym punkcie. W jaki sposób pracownik może sprawdzić dostępność danego rozmiaru w innych sklepach bez przełączania magazynów ?
Z góry duże dzięki za pomoc

Pozdrawiam
Mateusz