Kontaktowałem się z Insert w tym temacie ale spuścili mnie na drzewo twierdząc że się nie da i żebym odezwał do partnerów: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/znajdz_punkt_serwisowy/mapa/gt.html
To nie tak, sam zdecydowałeś o wyborze dostawcy programów, który będzie Cię "spuszczał na drzewo", gdyż nie oferuje usług tworzenia rozwiązań dodatkowych. Ogólnie powszechnie wiadomo, że firma InsERT nie oferuje usług programistycznych dla użytkowników linii GT i nexo.
Gdy chcę dodać pole własne otrzymuje komunikat że potrzebna jest wersja z + za 1586 (aby dodać tylko 1 pole własne)
To nie tak, przede wszystkim to jest cena brutto, więc dla firmy będzie dużo taniej, plusy można nabyć dużo taniej z zapasów w starych cenach i promocji.
Poza tym można jeszcze wykorzystać kategorię dokumentu tylko ta może już teraz lub w przyszłości być wykorzystywana na potrzeby księgowości.
Ponieważ wsparcie insert to porażka a ja nie znam się kompletnie i nie chcę się wdrażać w to nakierujcie mnie poproszę na partnera który przygotowuje takie rozwiązania zestawienie z filtrem który oznaczamy sobie na fakturze. Pewnie jakieś gotowe rozwiązania mają.
Zrealizowaliśmy setki zestawień, ale takiego wariantu nie mamy gotowego, możemy zrealizować za 200 zł netto.