Chodzi o dekretowanie płatności za faktury (w wyciagach bankowych i operacjach bankowych mamy do czynienia tylko z płatnościami).
Ja naprawdę dobrze wiem co gdzie jest w GT, ale o czym myśli mójk rozmówca mogę się tylko domyślać z tego co napisał, a jeśli piszać dekretacja faktury ma na myśi dekretację zapłaty to zaczyna się głuchy telefon i kończy się tym że nikt nikogo nie rozumie.
Wszyscy wiemy że cukier jest oczywiście w łazience, w puszce po kakao, z napisem sól
, ale tak się o programach nie da.
Czy będzie jakieś rozwiąznie dla firm i biur rachunkowych, które korzystają z operacji bankowych a nie korzystają z wyciagów bankowych?
Tego nikt z nas nie wie, w Insercie też pewnie nie, bo wszystko jest jeszcze "gorące" - program, przepisy a przede wszystkim ich interpretacja.
Czy jest szansa, że zostanie poprawiona funkcjonalnosć na odksięgowywanie dokumentów np. z poziomu Administratora (pisałam o tej niedogodności w pierwszym poście)?
Osobiście sądzę że nie, ale jakby co dobry serwisant sobie z tym problemem poradzi.