Mój problem dotyczy starej-nowy bazy danych.A mianowicie:Mam starą bazę danych wgraną do nowego programu, ponieważ od 1 stycznia 2016r mąż założył spółkę i prawnie wszystko co prowadził dotychczas zostało przeniesione do spółki.Na koniec roku wykonano remanent i tą kwotę remanentu i stanów magazynowych wniesiono do spółki.
Księgowa zaznaczyła mi, że zgodnie z przepisami, w spółce, co miesiąc mam jej przekazywać zestawienie=rejestr sprzedaży według cen zakupu ale tylko towaru, który pochodzi z remanentu= czyli ten który został wniesiony do spółki, a nie ten, który kupimy już na dane spółki.A zatem, potrzebowałabym zrobić tak jakby dwie bazy towarów (myślałam o dwóch magazynach, z tym, że tam musiałabym wprowadzać zdublowane pozycje towarów, bo one w dwóch różnych magazynach się mi nie zsumują).
Potrzebuję coś wymyślić, bo osoby, które zajmują się SUBIEKTEM, na dzień dzisiejszy rozkładają ręce.
Proszę o info.