Najprościej utworzyć tyle magazynów, ile róznych punktów sprzedaży. Masz wtedy wszystko osobno.
1. Jeśli chcesz mieć w jednym magazynie, to możesz to zrobić rozróżniając dokumenty kategorią, flagą. Te dwie opcje są na wierzchu od razu dostępne. Możesz wykorzystać uwagi na dokumencie, podtytuł dokumentu, bo te kolumny masz dostępne na liście dokumentów. A mozesz to robić zestawieniami, których jest sporo. A nawet jakby potrzebnego nie było, to możesz zamówić pod siebie u kogoś, kto to może napisać za jakąś zapłątą.
2. Popatrz w zestawienia - jest ich naprawdę sporo.
3. Żle robisz. Inwentaryzację robi się spisując stan rzeczywisty, jaki jest na półkach. Wykonanie i zatwierdzenie Inwentaryzacji automatycznie generuje dokumenty różnicowe PW i RW, które korygują stan w Subieicke do rzeczywistego.
4. Możesz to zrobić przez archiwizację bazy na głównym komputerze i zderchiwizować na laptopa. Po wykonaniu inwentaryzacji, zrobić operację odwrotną. W ten sposób przeniesiesz bazy z jednego na drugi. Tylko przy takim systemie w czasie pracy na laptopie nie wolno pracować na głównym komputerze, bo po dearchiwwizacji z laptopa wszystko zrobione w tym czasie na głównym zostanie skasowane.
Nie napisałeś jaka jest odległość do magazynu, bo można założyć dwa specjalne routery, które łączą się miedzy sobą i masz sieć w magazynie. W dobrych urządzeniach dystans sięga kilku km, ale musza się widzieć. I nie jest to jakieś bardzo drogie.