Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: tkrolik w Wrzesień 22, 2017, 20:39:01
-
Witam
czy ktoś sobie jakoś poradził z następującym problemem
nowe drukarki EMAR TEMPO PRO (następca EMAR TEMPO 3)
zauważyłem że przy użyciu sterownika z EMAR TEMPO3 po wydruku paragonu nie obcinają paragonu.
Gdy robimy raport dobowy z drukarki to wtedy jest obcinany. Obstawiam że jest to problem sterownika, czy ktoś może potwierdzić ?
Zapewne trzeba czekać na sterownik do Tempo Pro, czy jest jakaś solucja na to ?
pozdrawiam
Tomek
-
Jakiego niby sterownika ? W Posnetach jest to konfiguracja drukarki i zakładam, że analogicznie jest tutaj.
-
Tak jak pisałem
przy wywoływaniu raportu dobowego/ miesięcznego
czy ustawianiu zegara , ew. drukowaniu paragonów z kopii elektronicznej
drukarka po wydruku przycina paragon
natomiast po puszczeniu z subiekta paragon nie jest obcinany
trzeba na panelu dotykowym klikać w ikonę obcinacza
więc jednak obstawiam niekompatybilność sterownika Tempo 3 z Tempo Pro w zakresie obcinania paragonu po jego wydruku
-
Jak już pisałem/sugerowałem nic mi nie wiadomo, aby za obcinanie papieru odpowiadał jakikolwiek sterownik w tym sterownik urządzeń zewnętrznych Insertu, ale możesz obstawiać co chcesz i szukać rozwiązania gdzie chcesz.
-
tkrolik czy rozwiązałeś ten problem?
mam tę samą sytuację
-
OK sam odpowiem, gdyż problem udało się rozwiązać.
Kolega tkrolik miał jak najbardziej rację, gdyż problem leży po stronie sterownika. Aktualny sterownik z SUZ do modelu Tempo 3, nie działa poprawnie z nowym modelem Tempo Pro (i brak obcinania to tylko jeden z objawów).
Wystarczy jednak zainstalować tę drukarkę na sterowniku "Thermal sterownik uniwersalny" i SUZ zaczyna się z nią dogadywać. Niestety sterownik ten jest ubogi w opcje (nie mówiąc już np. o drukowaniu po TCP/IP), ale lepsze to, niż nic.
Może InsERT w końcu nadgoni i zaktualizuje sterowniki do tej marki drukarek.
-
Może InsERT w końcu nadgoni i zaktualizuje sterowniki do tej marki drukarek.
Jeśli ktoś w końcu zgłosi problem i pomoże w diagnozie problemu zamiast tylko wymagać to na pewno tak się stanie.
-
Sporadycznie odwiedzam to forum, ale już zdążyłem się zorientować, że największym męczybułą, która wszędzie musi wetknąć swoje - często niewiele warte - trzy grosze jest dkozlowski.
Otóż wystarczy - jak sam Pan często poleca ;) - czytać strony pomocy InsERT-u, a wiedziałby Pan, że prace nad sterownikiem do drukarki Tempo Pro trwają. Oburzenia na fakt, że klient śmie mieć oczekiwania od produktu, za który płaci, nawet nie skomentuję.
-
Sporadycznie odwiedzam to forum, ale już zdążyłem się zorientować, że największym męczybułą, która wszędzie musi wetknąć swoje - często niewiele warte - trzy grosze jest dkozlowski.
Czyli inaczej mówiąc - zaglądasz na forum, kiedy masz problem i szukasz pomocy, ale nikomu pomagać nie zamierzasz bo wszystkich innych użytkowników masz w gdzieś - skoro tak łatwo wychodzi Ci ocena innych to chętnie poczytam co napiszesz o swoim postępowaniu i do czego służy forum ?
Jak widać informacja co należy zrobić, aby problem został rozwiązany u źródła i ktoś inny go nie spotkał jest dla Ciebie "niewiele warte", bo nikt inny poza Tobą Cię nie interesuje.
Otóż wystarczy - jak sam Pan często poleca ;) - czytać strony pomocy InsERT-u, ...
Co Ty bredzisz, zamieść choć jedną taką moją wypowiedź ! Poza tym potwierdzasz, że jesteś typowym "leniuszkiem", który pierwsze co robi to zadaje pytanie na forum, zamiast poświęcić chwilę czasu na samodzielne poszukanie rozwiązanie problemu.
...a wiedziałby Pan, że prace nad sterownikiem do drukarki Tempo Pro trwają.
Na prawdę tak ciężko było zamieścić link na forum skoro go znalazłeś ? Nie szukam rozwiązania problemu, którego nie mogę powtórzyć, w tym przypadku nie posiadam drukarki fiskalnej.
Oburzenia na fakt, że klient śmie mieć oczekiwania od produktu, za który płaci, nawet nie skomentuję.
Postaraj się czytać z odrobiną zrozumienia i spojrzeć dalej niż czubek własnego nosa - nic takiego nawet nie sugerowałem, Twoje oczekiwania co poprawy sterownika są jak najbardziej słuszne, ale producent nie jest cudotwórcą i wielu przypadkach jeśli nie otrzyma informacji i/lub pomocy od od użytkownika, że dany problem istnieje to go nie naprawi.
-
dkozlowski pierwsze, co zrobiłem po rozwiązaniu problemu, to opublikowałem je tu na forum i to bez względu na środek nocy.
Tak więc już w pierwszych słowach przeczysz faktom - reszty twych wypocin nie ma sensu komentować.
Mam też dobrą wiadomość dla pozostałych osób zainteresowanych tematem - wsparcie InsERT-u sugeruje, że dedykowany sterownik do EMAR Tempo PRO może ukazać się już w połowie grudnia. Trzymam kciuki! ;D
-
Pomoże wam Pan Mazur z firmy Emar- producenta drukarki. Niestety, prosił żebym nie wklejał instrukcji naprawy tego problemu, więc proszę się kontaktować prosto z nim. Wewnętrzny 114.