Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: kspinokio@wp.pl w Lipiec 21, 2018, 18:53:12

Tytuł: Subiekt - błąd instalacji po aktualizacji
Wiadomość wysłana przez: kspinokio@wp.pl w Lipiec 21, 2018, 18:53:12
Witam,

Mam mały problem po instalacji, a dokładnie: mamy dwa komputery podłączone w sieci, w jednym zrobiona aktualizacja bez problemu baza danych również, a w drugim przy instalacji idzie początek a później się wyłącza. Już próbowałam od początku kliencką wersję, ale też zatrzymuje się w połowie i tak stoi stoi i nic nie idzie. Hmm i teraz nie wiem co z tym fantem zrobić. Wcześniej nie było takich problemów. 

Co może być powodem takiego działania?

Pozdrawiam
Ewa 
Tytuł: Odp: Subiekt - błąd instalacji po aktualizacji
Wiadomość wysłana przez: Biniew w Lipiec 21, 2018, 19:01:09
od wirusa po uszkodzenie systemu moze byc wszystko
Tytuł: Odp: Subiekt - błąd instalacji po aktualizacji
Wiadomość wysłana przez: kspinokio@wp.pl w Lipiec 21, 2018, 20:23:40
Hmmm ale dziś wszystko chodziło ok ... sprawdzę programem antywirusowym. Dziękuję za podpowiedź.
Tytuł: Subiekt - błąd instalacji po aktualizacji
Wiadomość wysłana przez: candy w Lipiec 21, 2018, 20:28:52
Zwróć uwagę na resztę porady. A szczególnie na "wszystko".