Autor Wątek: subiekt dla windows awaria  (Przeczytany 1050 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline marianek30

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 67
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.67
subiekt dla windows awaria
« dnia: Grudzień 07, 2021, 11:14:16 »
Witam, wiem że tu rządzi subiekt GT i bardzo dobrze, mam jednak kłopot u klienta z Subiektem dla windows.
Nie wiedzieć czemu zniknął podmiot z wyboru w centrali i nie można ani założyć nowego ani wybrać bo nie ma nic na liście.
Czy to jakaś usługa się zatrzymała czy baza się kolokwialnie mówiąc popsuła nie wiem. Proszę o podpowiedzi , wskazówki instrukcje.
Rady " niech klient przejdzie na GT " możemy na tą chwilę sobie darować.

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4919
  • Reputacja +173/-11
subiekt dla windows awaria
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 07, 2021, 12:05:48 »
Bazy są oddzielne, jakby się zepsuła to nie byłoby problemu z nową
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

subiekt dla windows awaria
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 07, 2021, 12:05:48 »