Autor Wątek: subiekt gt 1,40 ht1 problem z wygenerowanym PDF  (Przeczytany 10946 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline SPRINTER

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: najnowsza
subiekt gt 1,40 ht1 problem z wygenerowanym PDF
« dnia: Listopad 19, 2015, 16:36:02 »
Witam

mam problem z eksportem dokumentów do pdf w subiekcie
po wyeksportowaniu faktury do pdf nie można jej otworzyć wyskakuje dokument uszkodzony

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: subiekt gt 1,40 ht1 problem z wygenerowanym PDF
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 19, 2015, 17:26:18 »
Czy faktura się drukuje i czy jest prawidłowy podgląd?

Offline SPRINTER

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: subiekt gt 1,40 ht1 problem z wygenerowanym PDF
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 19, 2015, 17:33:07 »
Czy faktura się drukuje i czy jest prawidłowy podgląd?

Witam

tak
drukuje się prawidłowo, podgląd też ok, tylko po zapisie do pdf nie otwiera się

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: subiekt gt 1,40 ht1 problem z wygenerowanym PDF
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 19, 2015, 20:28:24 »
Nie wygląda mi na błąd czcionki, który pojawiał się we wcześniejszej wersji, chociazby z tego powodu, że tam rozmiar pliku był zerowy.
To jeszcze tak:
1. jaki jest czytnik pdf,
2. jest to wzorzec standardowy czy modyfikowany. Jesli modyfikowany, to jak to wygląda na standardowym.
3. Jak wygląda wydruk do jakiejś wirtualnej drukarki pdf.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17084
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: subiekt gt 1,40 ht1 problem z wygenerowanym PDF
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 19, 2015, 20:52:04 »
Nie wygląda mi na błąd czcionki, który pojawiał się we wcześniejszej wersji, chociazby z tego powodu, że tam rozmiar pliku był zerowy.

Nie wiemy jeszcze jaki rozmiar posiada utworzony plik... Przydałaby się również informacja o wersji systemu operacyjnego.
Daniel, Białystok.

Offline SPRINTER

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: subiekt gt 1,40 ht1 problem z wygenerowanym PDF
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 19, 2015, 22:00:27 »
Witam Panów

problem pojawil sie po aktualizacji windowsa 7 profesjonal
nr aktualizacji kb3102429


Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4881
  • Reputacja +172/-11
Odp: subiekt gt 1,40 ht1 problem z wygenerowanym PDF
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 19, 2015, 22:02:55 »
Nie jest to może bezpośrednie rozwiązanie ale zainstaluj PDFCreatora.
Przy okazji uzyskasz lepszą jakość pdfów
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2850
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: subiekt gt 1,40 ht1 problem z wygenerowanym PDF
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 19, 2015, 22:10:08 »
Witam Panów

problem pojawil sie po aktualizacji windowsa 7 profesjonal
nr aktualizacji kb3102429
To wyjaśnia dlaczego nie było wiadomo dlaczego tylko u Ciebie jest ten problem. Łatka jest opcjonalna i dotyczy raczej niepopularnej w Polsce sprawy.
Krzysztof, Radom

Offline SPRINTER

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: subiekt gt 1,40 ht1 problem z wygenerowanym PDF
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 19, 2015, 22:10:27 »
Nie wygląda mi na błąd czcionki, który pojawiał się we wcześniejszej wersji, chociazby z tego powodu, że tam rozmiar pliku był zerowy.

Nie wiemy jeszcze jaki rozmiar posiada utworzony plik... Przydałaby się również informacja o wersji systemu operacyjnego.


no własnie rozmiar jego to 0kb, teraz zwróciłem uwage


Offline SPRINTER

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: subiekt gt 1,40 ht1 problem z wygenerowanym PDF
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 19, 2015, 22:12:00 »
Witam Panów

problem pojawil sie po aktualizacji windowsa 7 profesjonal
nr aktualizacji kb3102429
To wyjaśnia dlaczego nie było wiadomo dlaczego tylko u Ciebie jest ten problem. Łatka jest opcjonalna i dotyczy raczej niepopularnej w Polsce sprawy.

i co z tym teraz??
jakoś sie to da naprawić??

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17084
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: subiekt gt 1,40 ht1 problem z wygenerowanym PDF
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 19, 2015, 22:15:24 »
Najprościej odinstalować aktualizację, jeśli rzeczywiście się do tego przyczyniła.
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: subiekt gt 1,40 ht1 problem z wygenerowanym PDF
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 20, 2015, 20:37:34 »
Najprościej odinstalować aktualizację, jeśli rzeczywiście się do tego przyczyniła.
Jak nie pomoże, to moze to być rzeczywiście problem czcionki - we wzorcu wydruku w stopce i nagłówku zmienić czcionkę Times New Roman na inną.

Offline webluki

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt, Sello, Vendero i Rachmistrz
Odp: subiekt gt 1,40 ht1 problem z wygenerowanym PDF
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 22, 2015, 12:07:47 »
Ja również miałem problem z exportem do pdf, w momencie zainstalowania sterowników drukarki błąd się sam naprawił - wcześniej nie miałem żadnej drukarki.

Offline bartm

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.34 SP3
Odp: subiekt gt 1,40 ht1 problem z wygenerowanym PDF
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 30, 2015, 04:23:16 »
Witam Panów

problem pojawil sie po aktualizacji windowsa 7 profesjonal
nr aktualizacji kb3102429
To wyjaśnia dlaczego nie było wiadomo dlaczego tylko u Ciebie jest ten problem. Łatka jest opcjonalna i dotyczy raczej niepopularnej w Polsce sprawy.

i co z tym teraz??
jakoś sie to da naprawić??

Potwierdzam, problem stanowi KB3102429.
Żeby ją odinstalować, trzeba wejść w panel sterowania -> odinstaluj program -> wyświetl zainstalowane aktualizacje, potem znajdujemy KB3102429, klikamy prawym i odinstaluj aktualizację.
Następnie przechodzimy do Windows update, klikamy wyszukaj aktualizacje i na kb3102429 klikamy prawym -> ukryj aktualizacje (żeby się nie zainstalowała ponownie).
U mnie odinstalowanie kb3102429 rozwiązało problem z pustymi PDFami.

Offline luzaik

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT
Odp: subiekt gt 1,40 ht1 problem z wygenerowanym PDF
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 06, 2016, 18:43:26 »

Witam,

Chciałbym się dołączyć do dyskusji ponieważ wykonałem wszystko co zostału tutaj opisane jak również polecenia ze strony http://www.fixitpc.pl/topic/1510-jak-odinstalowac-aktualizacje-z-poziomu-konsoli/ i nic nie pomogło

Z poziomu Programy i funkcje otrzymuje komunikat:
Windows Update
Wystąpił błąd. Nie wszystkie aktualizacje zostały pomyślnie odinstalowane.



Przez WUSA wyskakuje komunikat:
Autonomiczny Instalator rozszerzenia Windows Update
Instalator napotkał błąd: 0x80073712
Magazyn składników jest uszkodzony.



To samo wykonałem w trybie awaryjny

Zaktualizowałem Subiekt GT do wersji 1.42 SP1 z 12-01-2016 gdzie jest mowa o rozwiązaniu problemu z eksportem faktur do pdf

Wykonano zmiany we wzorcach wydruków mające na celu wyeliminowanie problemu z eksportem wydruków do pliku PDF. Błąd został spowodowany przez aktualizację systemu Windows o numerze KB3102429, a jego efektem było tworzenie po eksporcie pliku wynikowego PDF o długości 0KB.


 
I nie wiem dlaczego dalej ten problem występuje i nie mogę nic zrobić jak również nigdzie nie ma żadnych informacji jak dalej temu zaradzić



PROSZĘ O POMOC!

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: subiekt gt 1,40 ht1 problem z wygenerowanym PDF
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 06, 2016, 18:43:26 »