Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: SPRINTER w Listopad 19, 2015, 16:36:02
-
Witam
mam problem z eksportem dokumentów do pdf w subiekcie
po wyeksportowaniu faktury do pdf nie można jej otworzyć wyskakuje dokument uszkodzony
-
Czy faktura się drukuje i czy jest prawidłowy podgląd?
-
Czy faktura się drukuje i czy jest prawidłowy podgląd?
Witam
tak
drukuje się prawidłowo, podgląd też ok, tylko po zapisie do pdf nie otwiera się
-
Nie wygląda mi na błąd czcionki, który pojawiał się we wcześniejszej wersji, chociazby z tego powodu, że tam rozmiar pliku był zerowy.
To jeszcze tak:
1. jaki jest czytnik pdf,
2. jest to wzorzec standardowy czy modyfikowany. Jesli modyfikowany, to jak to wygląda na standardowym.
3. Jak wygląda wydruk do jakiejś wirtualnej drukarki pdf.
-
Nie wygląda mi na błąd czcionki, który pojawiał się we wcześniejszej wersji, chociazby z tego powodu, że tam rozmiar pliku był zerowy.
Nie wiemy jeszcze jaki rozmiar posiada utworzony plik... Przydałaby się również informacja o wersji systemu operacyjnego.
-
Witam Panów
problem pojawil sie po aktualizacji windowsa 7 profesjonal
nr aktualizacji kb3102429
-
Nie jest to może bezpośrednie rozwiązanie ale zainstaluj PDFCreatora.
Przy okazji uzyskasz lepszą jakość pdfów
-
Witam Panów
problem pojawil sie po aktualizacji windowsa 7 profesjonal
nr aktualizacji kb3102429
To wyjaśnia dlaczego nie było wiadomo dlaczego tylko u Ciebie jest ten problem. Łatka jest opcjonalna i dotyczy raczej niepopularnej w Polsce sprawy.
-
Nie wygląda mi na błąd czcionki, który pojawiał się we wcześniejszej wersji, chociazby z tego powodu, że tam rozmiar pliku był zerowy.
Nie wiemy jeszcze jaki rozmiar posiada utworzony plik... Przydałaby się również informacja o wersji systemu operacyjnego.
no własnie rozmiar jego to 0kb, teraz zwróciłem uwage
-
Witam Panów
problem pojawil sie po aktualizacji windowsa 7 profesjonal
nr aktualizacji kb3102429
To wyjaśnia dlaczego nie było wiadomo dlaczego tylko u Ciebie jest ten problem. Łatka jest opcjonalna i dotyczy raczej niepopularnej w Polsce sprawy.
i co z tym teraz??
jakoś sie to da naprawić??
-
Najprościej odinstalować aktualizację, jeśli rzeczywiście się do tego przyczyniła.
-
Najprościej odinstalować aktualizację, jeśli rzeczywiście się do tego przyczyniła.
Jak nie pomoże, to moze to być rzeczywiście problem czcionki - we wzorcu wydruku w stopce i nagłówku zmienić czcionkę Times New Roman na inną.
-
Ja również miałem problem z exportem do pdf, w momencie zainstalowania sterowników drukarki błąd się sam naprawił - wcześniej nie miałem żadnej drukarki.
-
Witam Panów
problem pojawil sie po aktualizacji windowsa 7 profesjonal
nr aktualizacji kb3102429
To wyjaśnia dlaczego nie było wiadomo dlaczego tylko u Ciebie jest ten problem. Łatka jest opcjonalna i dotyczy raczej niepopularnej w Polsce sprawy.
i co z tym teraz??
jakoś sie to da naprawić??
Potwierdzam, problem stanowi KB3102429.
Żeby ją odinstalować, trzeba wejść w panel sterowania -> odinstaluj program -> wyświetl zainstalowane aktualizacje, potem znajdujemy KB3102429, klikamy prawym i odinstaluj aktualizację.
Następnie przechodzimy do Windows update, klikamy wyszukaj aktualizacje i na kb3102429 klikamy prawym -> ukryj aktualizacje (żeby się nie zainstalowała ponownie).
U mnie odinstalowanie kb3102429 rozwiązało problem z pustymi PDFami.
-
Witam,
Chciałbym się dołączyć do dyskusji ponieważ wykonałem wszystko co zostału tutaj opisane jak również polecenia ze strony http://www.fixitpc.pl/topic/1510-jak-odinstalowac-aktualizacje-z-poziomu-konsoli/ i nic nie pomogło
Z poziomu Programy i funkcje otrzymuje komunikat:
Windows Update
Wystąpił błąd. Nie wszystkie aktualizacje zostały pomyślnie odinstalowane.
(http://obrazki.elektroda.pl/2479251000_1454780031_thumb.jpg) (http://obrazki.elektroda.pl/2479251000_1454780031.png)
Przez WUSA wyskakuje komunikat:
Autonomiczny Instalator rozszerzenia Windows Update
Instalator napotkał błąd: 0x80073712
Magazyn składników jest uszkodzony.
(http://obrazki.elektroda.pl/6268143300_1454780071_thumb.jpg) (http://obrazki.elektroda.pl/6268143300_1454780071.png)
To samo wykonałem w trybie awaryjny
Zaktualizowałem Subiekt GT do wersji 1.42 SP1 z 12-01-2016 gdzie jest mowa o rozwiązaniu problemu z eksportem faktur do pdf
Wykonano zmiany we wzorcach wydruków mające na celu wyeliminowanie problemu z eksportem wydruków do pliku PDF. Błąd został spowodowany przez aktualizację systemu Windows o numerze KB3102429, a jego efektem było tworzenie po eksporcie pliku wynikowego PDF o długości 0KB.
(http://obrazki.elektroda.pl/8861396200_1454780120_thumb.jpg) (http://obrazki.elektroda.pl/8861396200_1454780120.jpg)
I nie wiem dlaczego dalej ten problem występuje i nie mogę nic zrobić jak również nigdzie nie ma żadnych informacji jak dalej temu zaradzić
(http://obrazki.elektroda.pl/6293357300_1454780154_thumb.jpg) (http://obrazki.elektroda.pl/6293357300_1454780154.jpg)
PROSZĘ O POMOC!
-
Jeśli pojawia się komunikat o uszkodzeniu magazynu składników, to można robić przywracanie systemu Windows. Ale nalezy zauważyć, że od tamtego czasu Microsoft poprawił tamtą "poprawkę" link: https://support.microsoft.com/en-us/kb/3102429 (https://support.microsoft.com/en-us/kb/3102429)
Z opisu wynika, że rozwiązano w niej problem generowania zerowych plików PDF, więc na obecną chwile polecam zainstalować tą poprawkę.