Autor Wątek: Subiekt GT a Elzab Zeta  (Przeczytany 11612 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Subiekt GT a Elzab Zeta
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 03, 2016, 18:31:25 »
Żadne zmienianie portów/COMów nie pomogło, wszystko sprawdzone po 5 razy itp.
Dziwne, bo dopiero drugie przeinstalowanie sterowników pomogło - tak, dopiero za drugim razem zarzucone sterowniki pomogły

Niestety nie napisałeś, ani nie pokazałeś jaki sterownik zainstalował się za pierwszym razem, więc dalsze rozważania są czysto teoretyczne.

Teraz połączenie jest i wszystko gra. Sugestie, że jakiś soft blokuje port też były bezzasadne. Nic takiego nie miało miejsca.

Nie wiem o jakiej sugestii piszesz, ciężko aby coś blokowało port, który nie istniał, nie został zainstalowany lub nie został poprawnie zainstalowany.

Jak widać możliwości jest masa, niestety trzeba jedno po drugim wykluczać,

Dokładnie tak jest i cieszę się, że sam to napisałeś - takie problemy rozwiązuje się w 5 minuty mając dostęp do komputera, nie mając dostępu (przez forum) 5 dni może być za mało, więc trzeba mieć tego świadomość oczekując pomocy w takiej formie.

wisząc z obsługa na telefonie.

A to już zależy od tego kto i czym woli się zajmować, drukarki podłączane przez RS232 i USB bez problemu można instalować zdalnie, użytkownik musi tylko włączyć drukarkę i podłączyć do komputera.
Daniel, Białystok.

Offline puma123

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44
Odp: Subiekt GT a Elzab Zeta
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 03, 2016, 20:59:28 »
support sugerował mi, że port pewnie jest blokowany przez jakiś soft, tyle

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Subiekt GT a Elzab Zeta
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 03, 2016, 21:04:18 »
Co masz na myśli przez "support" ? Pisałeś, że masz wsparcie (w domyśle dostawcę programu), a nie teleKonsultanta...
Daniel, Białystok.

Offline puma123

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44
Odp: Subiekt GT a Elzab Zeta
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 04, 2016, 07:47:11 »
Co masz na myśli przez "support" ? Pisałeś, że masz wsparcie (w domyśle dostawcę programu), a nie teleKonsultanta...

Chłopie co ty próbujesz udowodnić? Nie rozumiesz po polsku?

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4913
  • Reputacja +173/-11
Subiekt GT a Elzab Zeta
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 04, 2016, 08:22:45 »
dkozlowski rzeczywiście ma kłopot ze zrozumieniem wielu rzeczy. Przede wszystkim nie widzi bezczelności niektórych użytkowników przychodzących po pomoc z nastawieniem "proszę, więc wymagam".
 
MSPANC.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline puma123

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44
Odp: Subiekt GT a Elzab Zeta
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 04, 2016, 10:03:45 »
dkozlowski rzeczywiście ma kłopot ze zrozumieniem wielu rzeczy. Przede wszystkim nie widzi bezczelności niektórych użytkowników przychodzących po pomoc z nastawieniem "proszę, więc wymagam".
 
MSPANC.

Kurde to naprawdę ostatni post w tym temacie, dotyczący potyczek. Napisałem wyraźnie, o czym rozmawiałem z kim, dlatego uważam, że podzieliłem się rozwiązaniem.

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2846
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Subiekt GT a Elzab Zeta
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 04, 2016, 13:51:42 »
dkozlowski rzeczywiście ma kłopot ze zrozumieniem wielu rzeczy. Przede wszystkim nie widzi bezczelności niektórych użytkowników przychodzących po pomoc z nastawieniem "proszę, więc wymagam".
 
MSPANC.

Kurde to naprawdę ostatni post w tym temacie, dotyczący potyczek. Napisałem wyraźnie, o czym rozmawiałem z kim, dlatego uważam, że podzieliłem się rozwiązaniem.
Napisałeś, że rozmawiałeś z "supportem" i "wisząc z obsługą na telefonie". Ja też bym chciał wiedzieć, czy support, o którym wpomniałeś to usługa Telekonsultanta, czy nie.
Krzysztof, Radom

Offline puma123

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44
Odp: Subiekt GT a Elzab Zeta
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 05, 2016, 14:21:29 »
dkozlowski rzeczywiście ma kłopot ze zrozumieniem wielu rzeczy. Przede wszystkim nie widzi bezczelności niektórych użytkowników przychodzących po pomoc z nastawieniem "proszę, więc wymagam".
 
MSPANC.

Kurde to naprawdę ostatni post w tym temacie, dotyczący potyczek. Napisałem wyraźnie, o czym rozmawiałem z kim, dlatego uważam, że podzieliłem się rozwiązaniem.
Napisałeś, że rozmawiałeś z "supportem" i "wisząc z obsługą na telefonie". Ja też bym chciał wiedzieć, czy support, o którym wpomniałeś to usługa Telekonsultanta, czy nie.

Czy pomoc techniczna wystarczy, czy to też nieprofesjonalne określenie będzie? Bo nie bardzo rozumiem w czym Wam może pomóc poprawne określenie. Wystąpił problem, który zgłosiłem do producenta oprogramowania, ten zaś, przy pomocy własnego pracownika pomógł mi w rozwiązaniu tegoż problemu.

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2846
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Subiekt GT a Elzab Zeta
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 05, 2016, 17:13:57 »
dkozlowski rzeczywiście ma kłopot ze zrozumieniem wielu rzeczy. Przede wszystkim nie widzi bezczelności niektórych użytkowników przychodzących po pomoc z nastawieniem "proszę, więc wymagam".
 
MSPANC.

Kurde to naprawdę ostatni post w tym temacie, dotyczący potyczek. Napisałem wyraźnie, o czym rozmawiałem z kim, dlatego uważam, że podzieliłem się rozwiązaniem.
Napisałeś, że rozmawiałeś z "supportem" i "wisząc z obsługą na telefonie". Ja też bym chciał wiedzieć, czy support, o którym wpomniałeś to usługa Telekonsultanta, czy nie.

Czy pomoc techniczna wystarczy, czy to też nieprofesjonalne określenie będzie? Bo nie bardzo rozumiem w czym Wam może pomóc poprawne określenie. Wystąpił problem, który zgłosiłem do producenta oprogramowania, ten zaś, przy pomocy własnego pracownika pomógł mi w rozwiązaniu tegoż problemu.
Mi nie wystarczy, pomoc techniczna to zbyt ogólne określenie, nie wiem czy ta pomoc to od Insertu, czy nie. Ale skoro piszesz, że problem zgłosiłeś do producenta oprogramowania, to już jest jasne, dziękuję za informację.
Krzysztof, Radom

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Subiekt GT a Elzab Zeta
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 05, 2016, 17:13:57 »