Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Przemol w Listopad 16, 2015, 19:45:01
-
Witajcie.
Czy ktoś z Was korzysta z poniższego rozwiązania lub wdrażał:
Sklep click shop od home, program na java - click studio + subiekt ze sferą.
Pojawił się problem z przesyłaniem danych kontrahenta ze sklepu do subiekta. Nie jestem w stanie zweryfikować czy wcześniej występował ale teraz notorycznie klienci wysyłają z tego powodu noty korygujące (wcześniej też się zdarzały ale nie wiązałem tego)
Po przesłaniu zamówienia do subiekta za pomocą click studio w danych w subiekcie w pełna nazwa firmy - pojawia się nazwa firmy wpisana w sklepie internetowym oraz dodatkowo imię i nazwisko klienta (w sklepie to pole obowiązkowe do wpisania, niezaleznie czy to firma czy nie).
Klient nie wpisuje w polu firma kupując przez sklep, imienia i nazwiska tylko samą nazwę firmy a w subiekcie w karcie kontrahenta jest to łączone w całość w polu pełna nazwa firmy.
Pełna nazwa firmy ( drukuje się to oczywiście na fakturze) składa się z nazwy firmy wpisanej przez klienta oraz Imienia i nazwiska, które wpisał w danych podstawowych, co nie jest prawdą ponieważ inna osoba może złożyć zamówienie a podać inne dane firmy. W załączniku pliki do podglądu.
Home twierdzi mimo mojego podkreślenia że oni są producentem click studio i to oni integrują sklep z subiektem że nic po ich stronie nie ma i ze wystarczające jest to że pomiędzy sklepem a click studio jest w porządku a dalej ich nie interesuje co się dzieje.
Cytuje w skrócie:
"Pragnę poinformować, że z przeprowadzonej analizy wynika, że niedogodność występuje po stronie aplikacji Subiekt i zgłoszenia należałoby dokonać u producenta aplikacji.
W tej sytuacji podtrzymujemy nasze wcześniejsze stanowisko i sugerujemy kontakt ze wsparciem technicznym aplikacji Subiekt.
Insert oczywiście nic nie wie i się nie dziwie.
Może podpowiecie mi jaką linie działania przyjąć w stosunku do home ponieważ nie mam merytorycznych i technicznych argumentów tylko dla mnie jest jasne ze udostępnili program integrujący i oni za niego odpowiadają.
Może się mylę i rzeczywiście coś jest po stronie subiekta?
A może ktoś z was korzysta i sprawdzi u siebie działanie.
-
Masz rację, home.pl opowiada bzdury (niestety "fachowcy" są wszędzie), jak w każdym innym przypadku musisz znaleźć "rzeczoznawcę" który ich "przyciśnie", albo próbować trafić na kogoś kompetentnego w home.pl.
-
Założyłem sklep na bliźniaku shoperze. Ta sama sytuacja. Zobaczymy co shoper na problem odpowie.
Mnie się wydaje że kiedyś imię i nazwisko trafiały do nazwy firmy a nie do pełnej nazwy firmy i nie było problemu z wydrukami faktur.