Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: BEATABEATA w Luty 19, 2018, 14:59:56
-
Witam,
mam pewien problem z wystawieniem faktury zaliczkowej w Subiekcie, a mianowicie:
Klient indywidualny zamówił towar o wartości brutto powiedzmy 10 000,00 zł. zapłacił zaliczkę 5 000,00 zł. Resztę będzie płacił po zrealizowaniu dostawy za jakieś dwa miesiące. W jaki sposób wystawić fa na te wpłacone 5 000,00???
Próbubowałam wygenerować dokument ZK na kwotę całego zamówienie czyli na 10 000 zł. Następnie wygenerowałam do tego dokumentu fakturę zaliczkową częściową gdzie zaznaczyłam że wpłacono 5 000,00 zł ale niestety kiedy drukuję dokument kwota zaliczki widniejąca na nim to 10 000,00 a nie założone 5 000,00 zł.
Czy ktoś krok po kroku może mi powiedzić jak mam to zrobić????
Pozdrawiam
-
Witam,
mam pewien problem z wystawieniem faktury zaliczkowej w Subiekcie, a mianowicie:
Klient indywidualny zamówił towar o wartości brutto powiedzmy 10 000,00 zł. zapłacił zaliczkę 5 000,00 zł. Resztę będzie płacił po zrealizowaniu dostawy za jakieś dwa miesiące. W jaki sposób wystawić fa na te wpłacone 5 000,00???
Próbubowałam wygenerować dokument ZK na kwotę całego zamówienie czyli na 10 000 zł. Następnie wygenerowałam do tego dokumentu fakturę zaliczkową częściową gdzie zaznaczyłam że wpłacono 5 000,00 zł ale niestety kiedy drukuję dokument kwota zaliczki widniejąca na nim to 10 000,00 a nie założone 5 000,00 zł.
Czy ktoś krok po kroku może mi powiedzić jak mam to zrobić????
Pozdrawiam
Są dwa rodzaje zamówień - zwykłe (stare) i zaliczkowe (nowe). Powinnać wystawić zamówienie zaliczkowe i z niego, klikając na dole Zaliczka właściwą fakturę zaliczkową. Na samej fakturze poprawiasz kwotę na prawidłową. I tyle.
-
Próbubowałam wygenerować dokument ZK na kwotę całego zamówienie czyli na 10 000 zł. Następnie wygenerowałam do tego dokumentu fakturę zaliczkową częściową gdzie zaznaczyłam że wpłacono 5 000,00 zł ale niestety kiedy drukuję dokument kwota zaliczki widniejąca na nim to 10 000,00 a nie założone 5 000,00 zł.
Zamieść zrzuty ekranu, gdyż efekt nie zgadza się z opisem wykonanych czynności.
-
Próbubowałam wygenerować dokument ZK na kwotę całego zamówienie czyli na 10 000 zł. Następnie wygenerowałam do tego dokumentu fakturę zaliczkową częściową gdzie zaznaczyłam że wpłacono 5 000,00 zł ale niestety kiedy drukuję dokument kwota zaliczki widniejąca na nim to 10 000,00 a nie założone 5 000,00 zł.
Zamieść zrzuty ekranu, gdyż efekt nie zgadza się z opisem wykonanych czynności.
Robię tak: wystawiam zamówienie zaliczkowe na pełną kwotę zamówienia czyli na 1230 zł brutto. Na zamówieniu klikam ZALICZKA i wyświetla mi się już okno faktury zaliczkowej i tu kiedy w przedpłacie wpisuję zaliczkę 500 zł jaką klient zapłacił wychodzi mi tak jak w załączniku :(
-
A te 730 PLN w "pozostało do zapłaty" to skąd się niby wzięło?
-
A te 730 PLN w "pozostało do zapłaty" to skąd się niby wzięło?
Gdybym wiedziała to tez wiedziałabym jak to zmienić.
-
Bardziej chodzi o to, że ważne jest nie to co jest napisane jako zaliczka: 1230zł a "podsumowanie dokumentu". Czyli ile wpłacono a ile pozostało do zapłaty.
-
Bez jaj, kto wystawia tę fakturę? Ja?
Otwórz i zobacz co tam jest wpisane.
Po co wpisałaś tam kredyt kupiecki?
-
Bardziej chodzi o to, że ważne jest nie to co jest napisane jako zaliczka: 1230zł a "podsumowanie dokumentu". Czyli ile wpłacono a ile pozostało do zapłaty.
Tak tylko jeśli będę chciała wystawić do tego dokumentu paragon to on wyjdzie na całą kwotę 1230 zł a nie tak jak dla faktury zaliczkowej powinien 500 zł
-
Bez jaj, kto wystawia tę fakturę? Ja?
Otwórz i zobacz co tam jest wpisane.
Po co wpisałaś tam kredyt kupiecki?
Kiedy z zamówienia cząstkowego wystawiam fa zaliczkową cząstkową mogę jedynie wpisać jaka jest przedpłata. Ja wpisałam płacone 500 zł, reszta do zapłaty 730 zł generuje się sama. I w tym jest problem bo nie wiem jak z zamówienia na kwotę 1230 zł wystawić fa zaliczkową na 500 zł.
-
Po co wpisałaś tam kredyt kupiecki?
Kiedy z zamówienia cząstkowego wystawiam fa zaliczkową cząstkową mogę jedynie wpisać jaka jest przedpłata. Ja wpisałam płacone 500 zł, reszta do zapłaty 730 zł generuje się sama. I w tym jest problem bo nie wiem jak z zamówienia na kwotę 1230 zł wystawić fa zaliczkową na 500 zł.[/quote]
Nie wiem o czym piszesz. Przy wystawianiu faktury zaliczkowej nic się nie generuje samo.
Wpisujesz 500 zł jako gotówka (albo wybierasz przedpłatę na 500 zł) i wszystkie pozostałe formy płatności pozostają zerowe.
Wystarczy nie psuć ;)
-
Po co wpisałaś tam kredyt kupiecki?
Kiedy z zamówienia cząstkowego wystawiam fa zaliczkową cząstkową mogę jedynie wpisać jaka jest przedpłata. Ja wpisałam płacone 500 zł, reszta do zapłaty 730 zł generuje się sama. I w tym jest problem bo nie wiem jak z zamówienia na kwotę 1230 zł wystawić fa zaliczkową na 500 zł.
Nie wiem o czym piszesz. Przy wystawianiu faktury zaliczkowej nic się nie generuje samo.
Wpisujesz 500 zł jako gotówka (albo wybierasz przedpłatę na 500 zł) i wszystkie pozostałe formy płatności pozostają zerowe.
Wystarczy nie psuć ;)
Możesz mi powiedzieć jak od momentu wystawienia zamienia cząstkowego to zrobić może ja coś zle wpisuje coś zle robię...ale kiedy zaznaczam 500 zł przedpłaty to i tak reszta przechodzi mi na gotówkę co widoczne jest na fakturze :(
[/quote]
-
Masz po prostu wpisać kwotę zapłaconą tam gdzie trzeba, a zostawić zera w pozostałych pozycjach.
-
Możesz mi powiedzieć jak od momentu wystawienia zamienia cząstkowego to zrobić może ja coś zle wpisuje coś zle robię...ale kiedy zaznaczam 500 zł przedpłaty to i tak reszta przechodzi mi na gotówkę co widoczne jest na fakturze :(
Właśnie w tym miejscu (pogrubione) psujesz fakturę. Przedpłata, to zupełnie co innego i tego nie tykasz.
-
Możesz mi powiedzieć jak od momentu wystawienia zamienia cząstkowego to zrobić może ja coś zle wpisuje coś zle robię...ale kiedy zaznaczam 500 zł przedpłaty to i tak reszta przechodzi mi na gotówkę co widoczne jest na fakturze :(
Właśnie w tym miejscu (pogrubione) psujesz fakturę. Przedpłata, to zupełnie co innego i tego nie tykasz.
DZIĘKUJĘ ZA POMOC. TERAZ WSZYSTKO JEST JUŻ OK :)
-
Masz po prostu wpisać kwotę zapłaconą tam gdzie trzeba, a zostawić zera w pozostałych pozycjach.
BARDZO DZIĘKUJĘ ZA POMOC :)