Witam serdecznie.
Ostatni raz pracowałem z subiektem około 5 lat temu. Po przejściu krótkiego szkolenia u znajomego potrafiłem przyjmować faktury, dodawać towary, wystawiać faktury, paragony itp. czyli właściwie podstawy. Po tych pięciu latach wracam do subiekta, ale nie pamiętam wszystkiego dokładnie.
Pierwszy problem pojawia się czy w przyjęciu magazynowym, aby dodać fakturę wybieramy opcje Dodaj przyjęcie zewnętrzne z VAT czy bez?
Pamiętam też, że kiedyś w lewym dolnym rogu była opcja do wyboru z płatnościami, np. gotówką czy przelewem. Teraz nigdzie nie widzę tej opcji. W nowej wersji programi wybiera się to gdzieś indziej?
Przy dodawaniu towaru w symbolu wpisywałem zawsze kod producenta taki jak na fakturze a teraz chciałem ułatwić sobie pracę i wprowadzić kody kreskowe. Gdzie można je dodać tak, aby przy wystawianiu dokumentu sprzedaży po zeskanowaniu kodu wskoczyłby dany produkt?
Oczywiście cały asortyment sklepu wrzucam do bazy od zera i dodaje go właśnie przy wbijaniu faktur. Pamiętam, że po wpisaniu wszystkich danych później w każdy produkt po kolei klikałem "popraw" i tam w narzucie ustawiało się marzę. Detaliczna, hurtowa i specjalna ma być taka sama? Później klikałem w "Przenieś wartość" tak jak na screenie:

i pojawiała się jakaś wartość, a jak teraz kliknę, to wszystko się zeruje.
Data u góry po prawej stronie dotyczy wystawienia czy przyjęcia faktury?
Następnie jak wprowadzę wszystko to klikam wywołaj skutek magazynowy i zapisz?
Sporo mam tych pytań, ale chcę sobie wszystko dokładnie przypomnieć i uporządkować żeby nie strzelić jakiegoś babola. Kiedyś nie miałem żadnego problemu z tymi czynnościami, ale po 5 latach co nieco umknęło z pamięci. Jeśli ktoś będzie w stanie mi podpowiedzieć to z góry dziękuje.
