Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: ixell w Luty 17, 2016, 13:12:27
-
Witam wszystkich.
Mam do Was prośbę. Możecie sprawdzić w logach dlaczego nie mogę przeprowadzić dearchiwizacji danych Subiekta?
Nie mogę sobie sam poradzić...
W załączniku przesyłam logi serwera.
Walczę z problemem od poniedziałku. Bardzo proszę o pomoc.
-
Jaki masz komunikat przy dearchiwizacji?
-
Dzięki za odpowiedź. Komunikat jest: Serwer 'SKLEP\INSERT' nie mógł przeprowadzić dearchiwizacji. Szczegóły błędu można znaleźć w tzw. logu serwera (menuSerwer).
-
Backward Compatibilty 2005 zainstalowany ??
-
Tak szczerze to nie wiem. System zaktualizował się wo win10 i lipa. Sprawdzę i dam zanć
-
W logu wynika, że serwer SQL nie ma uprawnień do katalogu tymczasowego... Spróbuj dodać nowy katalog i wskaż go jako folder tymczasowy.
-
Dzięki wszystkim za pomoc. Zrobiłem inaczej. Przywróciłem win do ustawień zerowych i zainstalowałem nowy program. Poszło OK.
-
Wiadomo, proste rozwiązania są zbyt banalne i dlatego je odrzucamy z godnością ;)