Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Cadis w Luty 27, 2019, 14:57:18

Tytuł: Subiekt GT nie uwzględnia Thunderbirda
Wiadomość wysłana przez: Cadis w Luty 27, 2019, 14:57:18
Witam, problem polega na tym, że zawsze po wciśnięciu "drukuj" przy rachunku kontrahenta i wciśnięciu "wyslij e-mail" przerzucało mnie do Thunderbirda i w Thunderbirdzie od razu miałem uzupełnione pole z mailem. Teraz Subiekt GT wysyła automatycznie mail do kontrahenta bez włączania Thunderbirda. Jakieś pomysły jak połączyć Subiekta ponownie z Thunderbirdem?

Wersja 1.55
Tytuł: Odp: Subiekt GT nie uwzględnia Thunderbirda
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Luty 27, 2019, 15:57:55
To jaki cudem wysyła te wiadomości e-mail, za pomocą jakiego programu, przez jaki serwer pocztowy ?
Tytuł: Odp: Subiekt GT nie uwzględnia Thunderbirda
Wiadomość wysłana przez: ylem w Marzec 05, 2019, 17:29:25
Potwierdzam wystąpienie tego "zjawiska" - system Windows 10.
Nie wiem czy to po aktualizacji Subiekta GT czy Thunderbirda.

Mianowicie -
Domyślny klient poczty systemu Windows 10 to Tunderbird.
Subiekt po kliknięciu wyślij - automatycznie wysyła wiadomość. W kliencie pocztowym jest w wysłanych wiadomościach.
Dotychczas Po kliknięciu wyślij w Thunderbird pojawiało się okno z przygotowaną wiadomością do wysyłki (temat o nazwie FS oraz załącznikiem w formacie PDF)
Można było jeszcze edytować wiadomość przed wysłaniem.

Postaram się powalczyć z tym w najbliższym czasie - jak znajdę przyczynę/rozwiązanie to opiszę.

Chyba że któryś z kolegów mnie ubiegnie :)

Tytuł: Odp: Subiekt GT nie uwzględnia Thunderbirda
Wiadomość wysłana przez: rw w Marzec 05, 2019, 19:39:51
@Cadis miałem ten sam problem.
Prześledź wątek z linku poniżej od daty 28.02.2019 - tam opisane jest rozwiązanie problemu.
http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/czy-mozna-zmienic-tresc-wiadomosci-e-mail-do-wysylania-faktur-wystawionych/msg108329/#msg108329

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Subiekt GT nie uwzględnia Thunderbirda
Wiadomość wysłana przez: ylem w Marzec 05, 2019, 22:51:36
@Cadis miałem ten sam problem.
Prześledź wątek z linku poniżej od daty 28.02.2019 - tam opisane jest rozwiązanie problemu.
http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/czy-mozna-zmienic-tresc-wiadomosci-e-mail-do-wysylania-faktur-wystawionych/msg108329/#msg108329

Pozdrawiam

Aktualizacja Thunderbird pomogła.
Dziękuje.