Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: tom89ns w Kwiecień 23, 2016, 10:12:53

Tytuł: Subiekt GT - przerwane połączenie z internetem
Wiadomość wysłana przez: tom89ns w Kwiecień 23, 2016, 10:12:53
Witam,
Często zdarza mi się że mam problem z wydrukiem paragonu. Jeśli mam otwarty paragon i w tym czasie zostanie przerwane połączenie z internetem to nie da się wydrukować paragonu. Jak internet w tym czasie działa to wszystko jest ok. Czy jest jakiś sposób żeby mój subiekt nie był powiązany z internetem i działał niezależnie?
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Subiekt GT - przerwane połączenie z internetem
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Kwiecień 23, 2016, 11:17:30
Tak, spróbuj wyłączyć protokół TCP/IP w serwerze SQL.
Tytuł: Odp: Subiekt GT - przerwane połączenie z internetem
Wiadomość wysłana przez: pir w Kwiecień 24, 2016, 18:41:01
To może przynieść efekt, ale zastanowiłbym się jeszcze co jest przyczyną.
Połączenie bezprzewodowe, czy kablowe?
Fiskalizacja zdalna, czy lokalna?
Praca jednostanowiskowa, czy wielostanowiskowa.
Jak wygląda konfiguracja połączenia?
Tytuł: Odp: Subiekt GT - przerwane połączenie z internetem
Wiadomość wysłana przez: bojalekt w Kwiecień 24, 2016, 20:29:06
Tak, spróbuj wyłączyć protokół TCP/IP w serwerze SQL.

Proponuję sprawdzić to, co wspominał @dkozlowski, potem szukać dalej ...

Połączenia kablowe czy też bezprzewodowe jak również fiskalizacja zdalna czy lokalna oraz praca stanowiskowa czy nie, przy odpowiedniej konfiguracji działać powinny.