Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: subiekt_user w Wrzesień 16, 2015, 11:02:59

Tytuł: Subiekt po RDP - problemy z połączeniem
Wiadomość wysłana przez: subiekt_user w Wrzesień 16, 2015, 11:02:59
Witam,

na jednym z klientów nie mogę włączyć Subiekta po RDP. W błędach serwera pojawia się następujący problem:
Program Subiekt.exe w wersji 1.3900.0.3384 zatrzymał interakcję z systemem Windows i został zamknięty. Aby zobaczyć, czy jest dostępnych więcej informacji dotyczących tego problemu, sprawdź historię problemu w panelu sterowania Centrum akcji.
 Identyfikator procesu: 5e98
 Godzina rozpoczęcia: 01d0f05d76eaf3dd
 Godzina zakończenia: 3
 Ścieżka aplikacji: C:\Program Files (x86)\InsERT\InsERT GT\Subiekt.exe
 Identyfikator raportu: c7b9c150-5c50-11e5-84b7-e83935eda7ee

Co to może oznaczać?

Pozdr.
Tytuł: Odp: Subiekt po RDP - problemy z połączeniem
Wiadomość wysłana przez: bojalekt w Wrzesień 16, 2015, 11:49:44
To raczej wina systemu lub antywirusa aniżeli subiekta.

Można poczytać w wątku:

http://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/windows_7-windows_install/niepowodzenie-w-instalacji-r%C3%B3%C5%BCnych/4b92d1a2-65f1-4e36-a16d-4e72a6b5f4be?auth=1

https://groups.google.com/forum/#!topic/microsoft.public.pl.winserver/4zkRM2mW-2s