Autor Wątek: Subiekt - Praca na dwóch komputerach  (Przeczytany 9311 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Neskafe

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.50 HF1 (1.5001.1.4091)
Subiekt - Praca na dwóch komputerach
« dnia: Listopad 16, 2016, 11:07:59 »
Witam serdecznie,

Mam następujący problem:

Subiekta GT 1.44 mam zainstalowanego na dwóch stanowiskach. Ja pracuję na PC_1, kolega na PC_2. PC_2 jest serwerem, nie mogę się z nim połączyć. Dane do logowania identyczne na obu komputerach. Czy może ktoś mi pomóc z rozwiązaniem tego upierdliwego problemu?

Mam jeszcze drugie zagadnienie do rozpracowania ale to już jak ogarnę bazę danych :)

Pozdrawiam
Jarek

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Subiekt - Praca na dwóch komputerach
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 16, 2016, 11:19:02 »
Pokaż te dane logowania.
Chyba, że jest na forum jakaś wróżka.

Offline Neskafe

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.50 HF1 (1.5001.1.4091)
Odp: Subiekt - Praca na dwóch komputerach
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 16, 2016, 11:23:43 »
Załączam zrzuty ekranu.

@edit

Z Autentykacją wygląda to tak samo.

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9234
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Subiekt - Praca na dwóch komputerach
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 16, 2016, 11:26:08 »
Ukośnik nie w tę stronę.
Sławek, Zduńska Wola

Offline Neskafe

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.50 HF1 (1.5001.1.4091)
Odp: Subiekt - Praca na dwóch komputerach
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 16, 2016, 11:31:30 »
Nasz informatyk właśnie drukuje sobie wypowiedzenie :D

Dzięki za pomoc!

Druga sprawa - Czytnik kodów HDWR HD71 jest podpięty pod PC_2. W jaki sposób mogę udostępnić go abym po wczytaniu kodu mógł wprowadzić towar do Subiekta na PC_1?

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Subiekt - Praca na dwóch komputerach
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 16, 2016, 11:47:16 »
Nasz informatyk właśnie drukuje sobie wypowiedzenie :D

Dzięki za pomoc!

Druga sprawa - Czytnik kodów HDWR HD71 jest podpięty pod PC_2. W jaki sposób mogę udostępnić go abym po wczytaniu kodu mógł wprowadzić towar do Subiekta na PC_1?
Jak on potrafi tak się mylić, to uważajcie, żeby to nie było podanie o podwyżkę wynagrodzenia.  ;)

Co do czytnika raczej nie ma takiej możliwości. Takie urządzenia pracują lokalnie.
« Ostatnia zmiana: Listopad 16, 2016, 11:48:49 wysłana przez Aldo »

Offline Neskafe

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.50 HF1 (1.5001.1.4091)
Odp: Subiekt - Praca na dwóch komputerach
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 16, 2016, 11:57:26 »
Ok, podepnę czytnik pod swój komputer by koledze nie utrudniać pracy :)

Kolejna kwestia - Korzystamy z Sello a właściwie zaczynamy je wdrażać. Czy Sello musi być na tej samej bazie danych co Subiekt GT? Czyli czy dane z załączonych screenów mają się pokrywać?

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2846
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Subiekt - Praca na dwóch komputerach
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 16, 2016, 14:40:30 »
Ok, podepnę czytnik pod swój komputer by koledze nie utrudniać pracy :)

Kolejna kwestia - Korzystamy z Sello a właściwie zaczynamy je wdrażać. Czy Sello musi być na tej samej bazie danych co Subiekt GT? Czyli czy dane z załączonych screenów mają się pokrywać?
Sello nie może być na tej samej bazie, bo sobie tworzy własną :)
A odnośnie, czy Sello może być zainstalowany na innym serwerze niż Subiekt, to może, tylko po co, lepiej niech będzie na tym samym.
Krzysztof, Radom

Offline Neskafe

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.50 HF1 (1.5001.1.4091)
Odp: Subiekt - Praca na dwóch komputerach
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 16, 2016, 15:08:38 »
Czyli najlepszym rozwiązaniem będzie połączenie w Sello z "zewnętrznym systemem sprzedaży", następnie kliknięcie na diabełka i użycie opcji "Włącz Subiekta GT"?

Testowo wprowadziłem do SGT jeden produkt za pomocą czytnika kodów. Chciałem powiązać go z Sello z tym, że produkty nie widzą się wzajemnie.

Gdy odpalam SGT przez diabełka to utworzonego produktu nie ma w bazie Towarów. Gdy SGT odpalam ręcznie to ów towar istnieje. Czy mam rację podejrzewając, że Sello jest źle połączone z SGT?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17235
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Subiekt - Praca na dwóch komputerach
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 16, 2016, 21:12:08 »
Czyli najlepszym rozwiązaniem będzie połączenie w Sello z "zewnętrznym systemem sprzedaży", następnie kliknięcie na diabełka i użycie opcji "Włącz Subiekta GT"?

Testowo wprowadziłem do SGT jeden produkt za pomocą czytnika kodów. Chciałem powiązać go z Sello z tym, że produkty nie widzą się wzajemnie.

Gdy odpalam SGT przez diabełka to utworzonego produktu nie ma w bazie Towarów. Gdy SGT odpalam ręcznie to ów towar istnieje. Czy mam rację podejrzewając, że Sello jest źle połączone z SGT?

Mi to wygląda na dwa podmioty Subiekta GT i niepoprawnie skonfigurowane Sello lub dwóch użytkowników i różne ustawienia filtrów.
Daniel, Białystok.

Offline Neskafe

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.50 HF1 (1.5001.1.4091)
Odp: Subiekt - Praca na dwóch komputerach
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 17, 2016, 14:28:49 »
Możecie poradzić jak wrócić do stanu początkowego i powiązać wszystko na nowo, bez błędów? Odinstalować Sello, Subiekta i usunąć powstałe bazy danych?

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Subiekt - Praca na dwóch komputerach
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 18, 2016, 06:58:20 »
skorzystac z pomocy dyplomowanego serwisanta

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17235
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Subiekt - Praca na dwóch komputerach
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 18, 2016, 09:10:44 »
Możecie poradzić jak wrócić do stanu początkowego i powiązać wszystko na nowo, bez błędów? Odinstalować Sello, Subiekta i usunąć powstałe bazy danych?

Tak też można, ale powinna wystarczyć zmiana systemu sprzedaży w Sello.
Daniel, Białystok.

Offline Neskafe

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.50 HF1 (1.5001.1.4091)
Odp: Subiekt - Praca na dwóch komputerach
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 18, 2016, 09:35:12 »
Próbowałem zmienić system sprzedaży w Sello tj. wprowadzałem inną ścieżkę dostępu do bazy danych (taką jaka występuje w Subiekcie) i Nie mogę sobie poradzić. W załączniku screen jak wygląda ścieżka dostępu w SGT odpalanym przez Sello i z pulpitu.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17235
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Subiekt - Praca na dwóch komputerach
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 18, 2016, 10:21:26 »
Nie napisałeś, ani nie pokazałeś z czym sobie nie radzisz, więc czego oczekujesz ? Poza tym tematy Sello lepiej poruszać na forum Sello, gdzie odpowiada również sam producent.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Subiekt - Praca na dwóch komputerach
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 18, 2016, 10:21:26 »