Autor Wątek: Subiekt - problem z synchronizacją  (Przeczytany 2213 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline michalp21

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.51
Subiekt - problem z synchronizacją
« dnia: Sierpień 06, 2018, 08:24:40 »
Witam,

W firmie używany jest Subiekt GT jako główna baza towarów. W wersji 1.51, działają na nim dwa sklepy internetowe jeden na Presta drugi na oscGold.
Problem pojawia się taki, iż nie zgadzają się stany na magazynie, gdy ktoś zakupi towar.
Czytałem już różne fora na ten temat, lecz nikt nie mógł mi odpowiedzieć dlaczego to występuję. Nie tworzyłem osobiście tych sklepów ani bazy do nich.
W jaki sposób mógłbym dokonać synchronizacji tego problemu? :-\

Offline nienacko

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: N1.47
Odp: Subiekt - problem z synchronizacją
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 06, 2018, 08:30:50 »
Pytanie to należy zadać twórcy tych sklepów lub synchronizatora do nich.

Offline michalp21

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.51
Odp: Subiekt - problem z synchronizacją
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 06, 2018, 08:32:18 »
Własnie najlepsze jest to, że twórca tych sklepów nie wie o co chodzi, lecz stworzył te sklepy, więcej pomocy uzyskać nie mogę od niego...

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17231
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Subiekt - problem z synchronizacją
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 06, 2018, 09:43:02 »
Reklamuj usługę u dostawcy programów, jeśli nie chcą dokończyć pracy to poszukaj innego dostawcy, wasz dostawca programów Insertu też powinien pomóc w analizie problemu o czym nie wspomniałeś, można też reklamować usługę u autorów integracji pod warunkiem, że była taka u nich bezpośrednio zamawiania - kupno programu, a jego wdrożenie i serwis to oddzielne tematy.
Daniel, Białystok.

Offline krzys20

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: 1.53
Odp: Subiekt - problem z synchronizacją
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 06, 2018, 22:04:29 »
Witam,

W firmie używany jest Subiekt GT jako główna baza towarów. W wersji 1.51, działają na nim dwa sklepy internetowe jeden na Presta drugi na oscGold.
Problem pojawia się taki, iż nie zgadzają się stany na magazynie, gdy ktoś zakupi towar.
Czytałem już różne fora na ten temat, lecz nikt nie mógł mi odpowiedzieć dlaczego to występuję. Nie tworzyłem osobiście tych sklepów ani bazy do nich.
W jaki sposób mógłbym dokonać synchronizacji tego problemu? :-\

Jakiego synchronizatora używasz, i stany się nie zgadzają na magazynach których w sklepie czy w subiekcie.
Pozdrawiam

Offline michalp21

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.51
Odp: Subiekt - problem z synchronizacją
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 09, 2018, 11:23:52 »
Używam FirmesLink. Subiekt pokazuję inną ilość towaru, natomiast na stronie jest inna ilość.
Rozmawiałem juz z pomoca od Firmes i stwierdził, że konfiguracja jest dobrze wykonana. Jest ogolnie około 400 przedmiotów, jedynie 30 ma powiązanie. Nie rozumiem do końca dlaczego, skoro wszystkie są tak samo indeksowane zarówno w subiekcie jak i na stronie, a tylko 30 ma z nim powiązanie.
Dodam do tego, że niektore produkty mają rozne rozmiary i jest kilka o tym samym indeksie, lecz z dodatkiem rozmiaru i nie wiem, czy dobrze to też pobiera. Najgorsze jest to, że nie wiem skąd sie wzieły te ilości na sklepie skoro ich nie pobiera poprawnie.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2018, 11:29:26 wysłana przez michalp21 »

Offline Kaczor

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Reputacja +2/-0
  • Wersja programu: Aktualna
Odp: Subiekt - problem z synchronizacją
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 09, 2018, 14:50:01 »
Z dawnych czasów, jak korzystaliśmy z rozwiązań bez sfery,pamiętam, że problemem bywały nazwy produktów lub opisy zawierające znaki, które nie były rozpoznawane Jako tekst np: ", &, itp

Offline michalp21

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.51
Odp: Subiekt - problem z synchronizacją
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 10, 2018, 08:14:16 »
Sprawdzałem własnie już to, ale wszystko jest poprawnie. Nie wiem dlaczego nie ma tych powiązań pomiędzy produktami, jeśli wszystko jest dobrze wprowadzone... Bardzo irytujące są takie problemy

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Subiekt - problem z synchronizacją
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 10, 2018, 08:14:16 »