Przepraszam, że odkopuje ale moim zdaniem warto wspomnieć o bugu który występuje w Sprincie i objawia się właśnie problemem jaki opisuje Autor wątku.
Otóż jeśli na serwerze SQL znajdują się co najmniej dwie bazy, obie utworzone w Sprincie dla moduły Szybkiej sprzedaży, to w momencie zaznaczenia w Zarządzaniu/Parametrach systemu/prowadzenie sprzedaży/Multidokumenty: TAK otrzymujemy to co Autor czyli info o nie znalezieniu pliku połączeniowego do bazy danych.
Co ciekawe plik konfiguracyjne znajdują się w poprawnych lokalizacjach: \Users\[user_name]\AppData\Roaming\InsERT\Subiekt Sprint\mssqlserver oraz \ProgramData\InsERT\Subiekt Sprint\mssqlserver
A zawartość ich jest poprawna:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<cfg xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema">
<startup>
<sql_login encrypted="0">sa</sql_login>
<NazwaPliku>[filename].xml</NazwaPliku>
<sql_server>my_comp\insertgt</sql_server>
<database>[database_name]</database>
<auth_mode>windows</auth_mode>
<DeploymentsDirectory />
</startup>
</cfg>
Tak więc jeśli komuś ukazuje się w/w okno pomimo utworzenia bazy w Zarządzaniu niech zmini TAK na NIE w /Parametrach systemu/prowadzenie sprzedaży/Multidokumenty.