Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: tpi0 w Wrzesień 22, 2017, 11:18:05

Tytuł: SUZ - brak połaczenia z urządzeniem
Wiadomość wysłana przez: tpi0 w Wrzesień 22, 2017, 11:18:05
Mam problem z podłączeniem drukarki Posnet Temo na USB pod SUZ - uruchomiłem na komputerze serwis SUZ oraz aplikacje administracyjną, zainstalowałem właściwą drukarkę, ustawiłem właściwe parametry i port jednak przy próbie sprawdzenia połączenia mam komunikat: Brak połączenia z urządzeniem. Nie powiodło się wykonanie polecenia na urządzeniu. Wcześniej ta drukarka była skonfigurowana w kasiarzu i działała z tymi parametrami jednak gdy próbuję wcześniej połączyć się przez SUZ i następnie sprawdzam połączenie w kasiarzu, to za pierwszym razem mam informację o zakłóceniach i brak połączenia jednak przy drugiej próbie połączenia jest ok. Macie jakieś pomysły?
Tytuł: Odp: SUZ - brak połaczenia z urządzeniem
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Wrzesień 22, 2017, 12:08:42
Pobierz dane diagnostyczne i przekaż dla Mariusza Niewczasa z Insertu, a do tego czasu zastosuj opisywane przeze mnie obejście - podłącz bezpośrednio przez COM lub przejściówkę USB<->RS-232...

ps.
Pisz na właściwym forum...