Autor Wątek: SUZ Fiskalizacja zdalna "zawieszony proces" / odmowa dostępu  (Przeczytany 1202 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zyje_sobie

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Reputacja +0/-0
  • Staram się.
  • Wersja programu: Subiekt Nexo Pro + Gestor Nexo Pro
Witam, mamy wlaczony serwer SUZ. Wczoraj wyskoczyl jakiś blad PTU (brak stawki w drukarce...) na produkcie którym od dawna handlujemy (to też może ktoś wie czemu tak się czasem robi?). Próbowałem obejść problem (stosując rozne stawki itd.). Nic. O problemie zapomnialem, wyłączyłem komputer.

Dzis od rana nie mozemy drukowac paragonow. Pojawia sie błąd w rejestrze transmisji "Nie można wydrukować, ponieważ urządzenie jest zajęte. Przez ... mój user. od godziny 18:14 (wczoraj). "

Zalogowalem się do serwera z SUZ i chciałem znaleźć sposób restartu drukarki, ale nic nie działa. Odmowa dostępu bo urządzenie jest zajęte... User i wszystkie jego procesy zostały wczoraj zamknięte.

Jak mogę przywrocic działanie drukarce? ktoś wie gdzie mogę zrobić restart drukarki? Odłączyłem ją od portu i wpiąłem ponownie / restarty komputerów/drukarki nic nie dały. Ktoś miał podobną sytuację? co się w tedy robi?
. . .

Offline zyje_sobie

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Reputacja +0/-0
  • Staram się.
  • Wersja programu: Subiekt Nexo Pro + Gestor Nexo Pro
Odp: SUZ Fiskalizacja zdalna "zawieszony proces" / odmowa dostępu
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 15, 2018, 11:13:36 »
Pomogło stworzenie drugiej drukarki... ale tamta nadal jest nietykalna. (Ani usunąć, ani cokolwiek). Napisałem do Insert, dam znać jeśli sprzedadzą jakiś "hack" ;)
. . .

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: SUZ Fiskalizacja zdalna "zawieszony proces" / odmowa dostępu
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 15, 2018, 11:13:36 »