Autor Wątek: Synchronizacja Subiekt GT, Allegro oraz sklepu internetowego  (Przeczytany 13427 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dkimz17

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.47
Odp: Synchronizacja Subiekt GT, Allegro oraz sklepu internetowego
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 04, 2017, 14:15:07 »
Chciałem tylko dopisać, że inne firmy mogą brać przykład od E-mo.pl :)
Sami do ciebie zadzwonią, a nawet zdalnie pokierują komputerem w celu odpowiedniej konfiguracji :)

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17199
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Synchronizacja Subiekt GT, Allegro oraz sklepu internetowego
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 04, 2017, 14:26:51 »
Na prawdę uważasz, że jedno doświadczenie pozwala wydać taką opinię - polecam odrobinę obiektywizmu...
Daniel, Białystok.

Offline Kaczor

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Reputacja +2/-0
  • Wersja programu: Aktualna
Odp: Synchronizacja Subiekt GT, Allegro oraz sklepu internetowego
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 05, 2017, 07:40:19 »
@dkimz17 - ale to chyba dotyczy tylko pierwszej konfiguracji. Spróbuj później się doprosić jak będziesz miał z czymś problem. U nas było beznadziejnie - nieodpisywanie na maile, nieodbieranie telefonu... W końcu zrezygnowaliśmy z s2s.

Offline puma123

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44
Odp: Synchronizacja Subiekt GT, Allegro oraz sklepu internetowego
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 09, 2017, 07:57:44 »
Na prawdę uważasz, że jedno doświadczenie pozwala wydać taką opinię - polecam odrobinę obiektywizmu...

Przepraszam, ze wtrącę 3 grosze, ale dla mnie s2s nie jest czymś naprawdę dobrym. Podobne zdanie mam również o usłudze instalacji, za te 150zł - nie do końca jest od razu zrobiona, mam wrażenie, że p. Darek jest mocno roztargniony i podchodzi do zlecenia np instalacji jakby miał to gdzieś.

Ja zapłaciłem 150zł po tym, jak program od tak się wysypał. Włączyłem raz kompa i dupa, zaczęło wywalać błędy o braku połączenia - nic, na milion % nie było robione, ale jednak. Pan Darek wziął opłatę, miał to naprawić - słowem postawić s2s i zrobić importy na nowo. Zrobił, ale nie do końca poprawnie od początku, s2s zadziałał, ale potem, w ciągu chyba 1-2 tygodni co któryś dzień musiałem pisać i prosić o poprawki.

Ja obecnie sprawdzam s2s, bo coś nie gra mi ze stanami, jakby pewnych rzeczy nie "aktualizował" w sgt, a w harmonogramie mam poustawiane wszystko ok, sam p. Darek przeciez to robił.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17199
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Synchronizacja Subiekt GT, Allegro oraz sklepu internetowego
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 09, 2017, 09:13:28 »
Na prawdę uważasz, że jedno doświadczenie pozwala wydać taką opinię - polecam odrobinę obiektywizmu...

Przepraszam, ze wtrącę 3 grosze, ale dla mnie s2s nie jest czymś naprawdę dobrym.

Przepraszam, ale moja odpowiedź dotyczyła ostatniej odpowiedzi przed nią czyli wypowiedzi @dkimz17, a nie Twojej... Twoje, @Kaczor i wielu innych doświadczenia pokazują, że jest różnie...
Daniel, Białystok.

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2846
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Synchronizacja Subiekt GT, Allegro oraz sklepu internetowego
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 09, 2017, 22:35:18 »
A ja tam lubię chłopaków od s2s  :) Roboty zawsze mają za dużo, ale to jak każdy informatyk. Dogaduję się z nimi pewnie dlatego, że sam jestem informatykiem. Zawsze to co chciałem (za co zapłaciłem) to miałem zrobione.
Krzysztof, Radom

Offline puma123

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44
Odp: Synchronizacja Subiekt GT, Allegro oraz sklepu internetowego
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 12, 2017, 12:07:02 »
A ja tam lubię chłopaków od s2s  :) Roboty zawsze mają za dużo, ale to jak każdy informatyk. Dogaduję się z nimi pewnie dlatego, że sam jestem informatykiem. Zawsze to co chciałem (za co zapłaciłem) to miałem zrobione.

No, programiści miedzy sobą gadać mogą jak chcą, że tak powiem, ale Klient ich, założę się, że w sumie ok 70-80% jeśli nie wiećej to zwykli użytkownicy softów, nie zawsze ten, kto do nich dzwoni musi być biegły.

Co wiecej, jeśli ktoś bierze zlecenie reinstalacji i konfiguracji ponownej s2s, za opłatą, to powinien to zrobić absolutnie od początku do końca.


Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17199
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Synchronizacja Subiekt GT, Allegro oraz sklepu internetowego
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 12, 2017, 13:56:33 »
Co wiecej, jeśli ktoś bierze zlecenie reinstalacji i konfiguracji ponownej s2s, za opłatą, to powinien to zrobić absolutnie od początku do końca.

To prawda, z małym "ale" - nie oczekujcie, że taka usługa będzie kosztowała wspomniane w wątku 150 zł... Oczywiście ktoś kto proponuje taką stawkę powinien ponieść tego konsekwencje i doprowadzić temat do końca, niezależnie od tego ile czasu będzie to wymagało...
Daniel, Białystok.

Offline iG

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.37
Odp: Synchronizacja Subiekt GT, Allegro oraz sklepu internetowego
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 12, 2017, 15:25:19 »
Ja używam S2S i mogę śmiało polecić. Opłata instalacyjna nie mała, ale potem niecałe 250 rocznie to uczciwa kasa. A firma ok, jak coś pomagają zdalnie ze wszystkim. Korzystam od blisko 4 lat, obecnie na 3 sklepach.

Offline puma123

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44
Odp: Synchronizacja Subiekt GT, Allegro oraz sklepu internetowego
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 14, 2017, 11:40:32 »
Ja używam S2S i mogę śmiało polecić. Opłata instalacyjna nie mała, ale potem niecałe 250 rocznie to uczciwa kasa. A firma ok, jak coś pomagają zdalnie ze wszystkim. Korzystam od blisko 4 lat, obecnie na 3 sklepach.

Opłata 258,30 zł :-)
Co do pomocy zdalnej - ciężko u nich z czasem, brak wg mnie właściwego zaangażowania pomimo poboru opłaty, chaotycznie wykonywane zlecenie, za które zapłaciłeś - to moje doświadczenia.

Offline zyje_sobie

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Reputacja +0/-0
  • Staram się.
  • Wersja programu: Subiekt Nexo Pro + Gestor Nexo Pro
Odp: Synchronizacja Subiekt GT, Allegro oraz sklepu internetowego
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 16, 2017, 14:15:34 »
Ja używam S2S i mogę śmiało polecić. Opłata instalacyjna nie mała, ale potem niecałe 250 rocznie to uczciwa kasa. A firma ok, jak coś pomagają zdalnie ze wszystkim. Korzystam od blisko 4 lat, obecnie na 3 sklepach.

Opłata 258,30 zł :-)
Co do pomocy zdalnej - ciężko u nich z czasem, brak wg mnie właściwego zaangażowania pomimo poboru opłaty, chaotycznie wykonywane zlecenie, za które zapłaciłeś - to moje doświadczenia.

Mnie odrzuciło jak zapytałem o integrację, a dostałem wywód dlaczego taki g*&^any system sklepu wybrałem ;) uznałem, że jak tak się zaczyna w chwili "sprzedawania" usługi to lepiej szukać dalej. Niestety nie znalazłem... :(
. . .

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Synchronizacja Subiekt GT, Allegro oraz sklepu internetowego
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 16, 2017, 14:15:34 »