Szkoda, że nie piszesz jakimi, najwyraźniej kompletnie błędnymi wnioskami kierujesz się przy podjęciu tej decyzji...
Hmm, to ciężki wybór, skoro nawet w Insercie nie ma dobrego wsparcia/pomocy.
Skąd to zdziwienie skoro to jest oczywiste/tak jest z założenia - jak osoby, które nigdy nie wdrożyły i serwisowały programów mają szybko i sprawnie pomóc w rozwiązaniu problemu, jak taka garstka osób może pomóc tak dużej liczbie użytkowników, jak taki konsultant do którego dzwoni tysiące użytkowników może poznać i zapamiętać specyfikę pracy danego użytkownika co przekłada się bezpośrednio na efektywność pomocy, jak osoby te mogą pomóc kiedy ich możliwości są ograniczone jedynie do rozmowy telefonicznej, a niestety użytkownicy często podają nieprawdziwe informacje przy zgłaszaniu problemu ?
Widzę na Allegro jest u partnera za 599 i chyba tą opcję wybiorę.
Niestety również w branży oprogramowania jest wielu partnerów, którzy są tylko i wyłącznie sprzedawcami programów, i nie świadczą usług związanych ze szkoleniem, wdrożeniem i serwisem, więc powtórzę raz jeszcze - to Twój wybór i pamiętam o tym w przyszłości, zwłaszcza, że zostałeś jasno i wyraźnie otym poinformowany.