Autor Wątek: terminal  (Przeczytany 50925 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline daf

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.59
Odp: terminal
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 28, 2016, 17:26:17 »
Na 100%  First Data Polcard.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: terminal
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 28, 2016, 19:32:40 »
Odnośnie terminala VX 520.

Podłączyłem terminal przez port USB. Zainstalowałem sterownik (ze strony producenta).Skonfigurowałem terminal w Kasiarzu. Niestety występuję błąd połączenia. >:(
Co może być nie tak?

A co zrobiłeś ? Jaki operator ? Jak skonfigurowałeś terminal w Kasiarzu ?
Daniel, Białystok.

Offline falcon32

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 180
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT, Gratyfikant GT - zawsze najnowsza
Odp: terminal
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 29, 2016, 12:46:34 »
Odnośnie terminala VX 520.

Podłączyłem terminal przez port USB. Zainstalowałem sterownik (ze strony producenta).Skonfigurowałem terminal w Kasiarzu. Niestety występuję błąd połączenia. >:(
Co może być nie tak?

podaj link do tego sterownika ze strony producenta

falcon32

Offline falcon32

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 180
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT, Gratyfikant GT - zawsze najnowsza
Odp: terminal
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 31, 2016, 09:15:22 »
Właśnie otrzymałem mail z Polcardu trzeba jeszcze aktywować interfejs ECR-POS. W tym celu trzeba przesłać numer MID/UID z górnej części wydruku z terminala, numer ST lub S/N znajdujący się na naklejce zlokalizowanej z boku lub pod spodem terminala.

falcon32

Offline Geronimo

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.53 SP2 HF4
Odp: terminal
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 31, 2016, 14:28:41 »
Chętnie bym zintegrował ten terminal kartowy z subiektem. Model terminala się zgadza ale niestety mamy eservice - więc pewnie przyjdzie jeszcze poczekać na taka możliwość.

Geronimo

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: terminal
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 31, 2016, 16:32:14 »
Też mam eservice. Jak zakładałem terminal (ok. 2 lata temu) to miałem jeszcze program MK i pytałem serwisanta czy można to połączyć.
Powiedział że to mały program i nie ma takiej możliwości ale wymienił między innymi że da radę połączyć ze Subiektem.
Po zmianie programu w tym roku napisałem e-mail w tej sprawie do eservice i otrzymałem odpowiedź (co mnie zdziwiło nie pisemną tylko zadzwonili do mnie), że serwisant wprowadził mnie w błąd ponieważ jest taka możliwość ale korzystają z tego bardzo duże firmy bo to sporo kosztuje... i tu się sprawa urwała.

Offline piotrw

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja +4/-0
Odp: terminal
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 31, 2016, 18:50:58 »
Mam za sobą pierwszą integrację:
Terminal Ingenico iCT220 z aktualną aplikacją płatniczą Polskie ePłatności (PeP) i Subiektem GT 1.45 - współpraca przebiega bezproblemowo.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: terminal
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 01, 2016, 08:59:09 »
Też mam eservice. Jak zakładałem terminal (ok. 2 lata temu) to miałem jeszcze program MK i pytałem serwisanta czy można to połączyć.
Powiedział że to mały program i nie ma takiej możliwości ale wymienił między innymi że da radę połączyć ze Subiektem.

Co to za "serwisant" bo na pewno nie od programów Insertu ?

Po zmianie programu w tym roku napisałem e-mail w tej sprawie do eservice i otrzymałem odpowiedź (co mnie zdziwiło nie pisemną tylko zadzwonili do mnie), że serwisant wprowadził mnie w błąd ponieważ jest taka możliwość ale korzystają z tego bardzo duże firmy bo to sporo kosztuje... i tu się sprawa urwała.

Nie rozumiem też, dlaczego pytałeś eService o funkcjonalności programów Insertu, jak widzisz też zostałeś wprowadzony w błąd.

Mam za sobą pierwszą integrację:
Terminal Ingenico iCT220 z aktualną aplikacją płatniczą Polskie ePłatności (PeP) i Subiektem GT 1.45 - współpraca przebiega bezproblemowo.

Nowe funkcjonalności były testowane przez Insert na fizycznych urządzeniach i kartach otrzymanych od operatorów, więc powinny działać bezproblemowo.
Daniel, Białystok.

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: terminal
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 01, 2016, 09:53:02 »
Też mam eservice. Jak zakładałem terminal (ok. 2 lata temu) to miałem jeszcze program MK i pytałem serwisanta czy można to połączyć.
Powiedział że to mały program i nie ma takiej możliwości ale wymienił między innymi że da radę połączyć ze Subiektem.

Co to za "serwisant" bo na pewno nie od programów Insertu ?

Raczej instalacja terminala nie przebiega przez serwisanta Insertu. Gość zakłada mi sprzęt to pytam jaka jest możliwość połączenia.

Po zmianie programu w tym roku napisałem e-mail w tej sprawie do eservice i otrzymałem odpowiedź (co mnie zdziwiło nie pisemną tylko zadzwonili do mnie), że serwisant wprowadził mnie w błąd ponieważ jest taka możliwość ale korzystają z tego bardzo duże firmy bo to sporo kosztuje... i tu się sprawa urwała.

Nie rozumiem też, dlaczego pytałeś eService o funkcjonalności programów Insertu, jak widzisz też zostałeś wprowadzony w błąd.

Skoro ich serwisant powiedział mi że współpracują z Insertem to właśnie do nich napisałem e-mail. Po rozmowie z ich serwisantem wynikało że trzeba u nich włączyć jakąś funkcjonalność.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: terminal
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 01, 2016, 10:24:12 »
Też mam eservice. Jak zakładałem terminal (ok. 2 lata temu) to miałem jeszcze program MK i pytałem serwisanta czy można to połączyć.
Powiedział że to mały program i nie ma takiej możliwości ale wymienił między innymi że da radę połączyć ze Subiektem.

Co to za "serwisant" bo na pewno nie od programów Insertu ?

Raczej instalacja terminala nie przebiega przez serwisanta Insertu. Gość zakłada mi sprzęt to pytam jaka jest możliwość połączenia.

A gdzie niby napisałeś, że chodzi o "serwisanta od terminala" ? Ponieważ nie napisałeś to dla pewności spytałem, czy przypadkiem ktoś od strony oprogramowania Insertu nie opowiadał takich bzdór.

Po zmianie programu w tym roku napisałem e-mail w tej sprawie do eservice i otrzymałem odpowiedź (co mnie zdziwiło nie pisemną tylko zadzwonili do mnie), że serwisant wprowadził mnie w błąd ponieważ jest taka możliwość ale korzystają z tego bardzo duże firmy bo to sporo kosztuje... i tu się sprawa urwała.

Nie rozumiem też, dlaczego pytałeś eService o funkcjonalności programów Insertu, jak widzisz też zostałeś wprowadzony w błąd.

Skoro ich serwisant powiedział mi że współpracują z Insertem to właśnie do nich napisałem e-mail. Po rozmowie z ich serwisantem wynikało że trzeba u nich włączyć jakąś funkcjonalność.

No i ciągle nie dowiedziałem się dlaczego nie spytałeś również kogoś, kto zna się na programach Insertu.
Daniel, Białystok.

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: terminal
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 01, 2016, 12:43:31 »
Też mam eservice. Jak zakładałem terminal (ok. 2 lata temu) to miałem jeszcze program MK i pytałem serwisanta czy można to połączyć.
Powiedział że to mały program i nie ma takiej możliwości ale wymienił między innymi że da radę połączyć ze Subiektem.

Co to za "serwisant" bo na pewno nie od programów Insertu ?

Raczej instalacja terminala nie przebiega przez serwisanta Insertu. Gość zakłada mi sprzęt to pytam jaka jest możliwość połączenia.

A gdzie niby napisałeś, że chodzi o "serwisanta od terminala" ? Ponieważ nie napisałeś to dla pewności spytałem, czy przypadkiem ktoś od strony oprogramowania Insertu nie opowiadał takich bzdór.
Fakt nie napisałem. Dla mnie było oczywiste że terminal zakłada serwisant tej firmy od której go dzierżawie

Po zmianie programu w tym roku napisałem e-mail w tej sprawie do eservice i otrzymałem odpowiedź (co mnie zdziwiło nie pisemną tylko zadzwonili do mnie), że serwisant wprowadził mnie w błąd ponieważ jest taka możliwość ale korzystają z tego bardzo duże firmy bo to sporo kosztuje... i tu się sprawa urwała.

Nie rozumiem też, dlaczego pytałeś eService o funkcjonalności programów Insertu, jak widzisz też zostałeś wprowadzony w błąd.

Skoro ich serwisant powiedział mi że współpracują z Insertem to właśnie do nich napisałem e-mail. Po rozmowie z ich serwisantem wynikało że trzeba u nich włączyć jakąś funkcjonalność.

No i ciągle nie dowiedziałem się dlaczego nie spytałeś również kogoś, kto zna się na programach Insertu.
Skoro otrzymałem odpowiedź że współpracują i można to zrobić ale mnie na to nie stać to przestałem drążyć temat. Co innego gdyby powiedzieli że się tym nie zajmują lub że to sprawa Insertu.

Offline dalala

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.62
Odp: terminal
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 07, 2016, 23:00:42 »
Mam taki problem. Terminal firstdata VX520 /planetpay/ (win7 x 64) Podlaczylem terminal przez USB. Komunikat (nie zainstalowano urzadzenia). Ściągnołem stery ze strony producenta. Zainstalowalem i spoko. Urządzenie wykryte. Wszystko widac w 'urządzenia i drukarki' ale Kasiarz nie widzi. Nie moge nacisnąc 'dodaj' w module 'terminale platnicze' - komunikat 'brak zainstalowanych terminali'. Ale wyczaiłem że zainstalowny terminal jest jako port COM (com9) a nie jako USB . Czy to moze byc jakiś problem po stronie kasiarza ? Widzi tylko urządEnia Usb? Dlaczego sterownik zainstalował terminal jako port com ?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: terminal
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 07, 2016, 23:17:15 »
Wszystko widac w 'urządzenia i drukarki' ale Kasiarz nie widzi. Nie moge nacisnąc 'dodaj' w module 'terminale platnicze' - komunikat 'brak zainstalowanych terminali'.

A dlaczego ma zobaczyć skoro nie zainstalowałeś nowych sterowników urządzeń zewnętrznych, a przynajmniej nic o tym nie napisałeś.
Daniel, Białystok.

Offline dalala

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.62
Odp: terminal
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 08, 2016, 07:48:23 »
Ha! właśnie, nie zainstalowałem sterowników urządzeń zewnętrznych. ;) Wszystko gra. Dzięki!!!

Offline subiekt_user

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 334
  • Reputacja +4/-1
  • Wersja programu: Najnowsza wersja - abonament na ulepszenia wykupiony
Odp: terminal
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 09, 2016, 11:15:21 »
Skąd pobrać sterowniki do iCT220 przeszukałem stronę producenta i nie widzę.

Terminal został podłączony przez USB do komputera (komputer widzi go na COM6) taki też COM wskazałem w SUZ, ale brak połączenia. U operatora aktywowana została integracja z systemami kasowymi (NovitusPC).

P.S. Na infolinii PeP poinformowano mnie, że ten terminal można podłączyć tylko przez RS232. Czy to prawda?
« Ostatnia zmiana: Listopad 09, 2016, 12:09:02 wysłana przez subiekt_user »

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: terminal
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 09, 2016, 11:15:21 »