Autor Wątek: Subiekt GT na komputerze klienckim rozłącza Internet  (Przeczytany 1451 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline perion

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.67 HF2
Subiekt GT na komputerze klienckim rozłącza Internet
« dnia: Lipiec 19, 2021, 11:24:26 »
Dzień dobry,

mam problem z pracą na Subiekcie, na komputerze klienckim łącze się bez problemu z Subiektem na komputerze serwerowym, mogę pracować bez problemu do momentu gdy chcę wyeksportować dokument do PDF lub do momentu jak chcę podejrzeć ceny wciskając na kartotece F4. Wtedy subiekt mi się zacina i następuje resetowanie karty sieciowej na moim komputerze oraz na komputerze serwerowym, nie ma to związku z aktualizacją, dzisiaj wróciłem z urlopu i ten problem nagle sam się pojawił. Wcześniej wszystko działało bez problemu.

Co może być przyczyną???

Offline tomaszf

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 524
  • Reputacja +12/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.66
Subiekt GT na komputerze klienckim rozłącza Internet
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 21, 2021, 15:38:46 »
Co to dokładnie za maszyna ten "komputer serwerowy"?

Zacząłbym od aktualizacji sterowników, firmware bios.

Można też zrobić test i puścić podobne zapytanie z SSMS i zobaczyć co się będzie działo.

 

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


Forum Użytkownikow Subiekt GT

Subiekt GT na komputerze klienckim rozłącza Internet
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 21, 2021, 15:38:46 »