Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Miro w Czerwiec 30, 2017, 12:34:34

Tytuł: Unieważnienie faktury
Wiadomość wysłana przez: Miro w Czerwiec 30, 2017, 12:34:34
Mam taki problem i nie wiem jak to poprawnie rozwiązać.

Klient zamówił towar.
Towar został wysłany kurierem, ale ten się rozmyślił, odmówił przyjęcia towaru i paczka do mnie wróciła.
Faktura została wysłana listem, jednak klient ją potargał.
Chciałem wystawić duplikat i od razu korektę, ale klient twierdzi że żadnego dokumentu mi nie podpisze.

Czy mogę użyć funkcji "unieważnij"?
Czy w takim przypadku towar "wróci" na stan magazynowy?

Tytuł: Odp: Unieważnienie faktury
Wiadomość wysłana przez: Biniew w Czerwiec 30, 2017, 12:37:58
tak