Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: lagren w Wrzesień 14, 2015, 17:05:03
-
Witam,
Szukałem, niestety bez rezultatu.
Czy jest możliwość zrobienia na koniec miesiąca zestawienia/raportu faktur, które zostały oznaczone jako unieważnione? Coś na wzór zestawienia zwrotów ze sprzedaży detalicznej.
pozdrawiam
Andrzej
-
Nie ma chciażby z tego względu, że unieważnienie faktury jest przypadkiem bardzo rzadkim.
Jeśli u Ciebie występuje to często, to świadczy o nieprawidłowym wystawianiu dokumentów.
-
Sytuacje takie niestety zdarzają się nam.
Sello > zamówienie w Subiekcie > fiskalizacja FS na drukarce fiskalnej .... a okazuje się, że towaru nie ma/wadliwy.
Można wysłać FV + korektę do klienta ... ale to powoduje niesmak u klienta (nie dziwię się).
Pozostaje unieważnienie + ręczne zestawienie w np.excelu. Niemniej, dziękuję za odpowiedź.
pozdrawiam
Andrzej
-
To może najpierw sprawdzać towar, a dopiero później wystawiać fakturę.
Wygląda na to, że najpierw wystawiacie fakturę bez skutku, a dopiero później jest wywoływany skutek magazynowy. Inaczej nie da się wystawić faktury na towar, którego nie ma.
A co do wadliwości towaru w magazynie, to już inna sprawa i lepiej sprawdzać przed niż po. Lub zmienić dostawcę. Niektóre fabryki chińskie już się nauczyły produkować dobry towar, a róznica w cenie nie jest aż tak duża.
-
A nie da się po prostu wejść w listę faktur, ograniczyć do badanego okresu, posortować po kolumnie "Status dokumentu" i skopiować do Excela zaznaczone wiersze?
Jeżeli jest to dla użytkownika zbyt skomplikowane to zawsze można napisać odpowiednie zestawienie SQL.
-
A nie da się po prostu wejść w listę faktur, ograniczyć do badanego okresu, posortować po kolumnie "Status dokumentu" i skopiować do Excela zaznaczone wiersze?
Dziękuję! Wystarczające rozwiązanie.
pozdrawiam
Andrzej