Autor Wątek: upgrade do 1.42  (Przeczytany 9847 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline micha

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1028
  • Reputacja +9/-0
  • Wersja programu: Sub+Rew GT [najnowsze]
upgrade do 1.42
« dnia: Grudzień 17, 2015, 08:41:06 »
Matka Boska mnie nie lubi:

Nie powiodło się wykonanie polecenia:

EXECUTE #add_sl_KalendWyjatek_1_42 @aId = 4  ,@aIdKalend = 3,@aIdAtrybut = NULL,@aData = '2016-08-15 00:00:00.000',@aNazwa = 'Wniebowzięcie Najświętszej Marii Panny' , @aRodzaj =2 , @aIleDziennie =0 , @aIleNocne =0 , @aUstawowy =1

Błąd 0x80040E07: Error converting data type varchar to datetime.
Aktualizacja podmiotu nie powiodła się: 0x80040e07: Error converting data type varchar to datetime.

Co teraz? Ratujcie dobrzy ludzie. :-)

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17236
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: upgrade do 1.42
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 17, 2015, 09:22:55 »
Matka Boska mnie nie lubi:

Nie, po prostu sam prosisz się o problemy...

Co teraz? Ratujcie dobrzy ludzie. :-)

Sprawdź ustawienia regionalne w systemie operacyjnym, zwłaszcza format daty.
Daniel, Białystok.

Offline domin4

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.42
Odp: upgrade do 1.42
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 20, 2015, 16:51:30 »
Czy udało się rozwiązać ten problem? u mnie się pojawia informacja że "baza podmiotu jest konwertowana" po aktualizacji dostaję komunikat: "aktualizacja bazy nie powiodła się", w logu pojawia się taka informacja:

"Nie powiod≥o siÍ wykonanie polecenia:
EXECUTE #add_sl_KalendWyjatek_1_42 @aId = 4  ,@aIdKalend = 3,@aIdAtrybut = NULL,@aData = '2016-08-15 00:00:00.000',@aNazwa = 'WniebowziÍcie NajúwiÍtszej Marii Panny' , @aRodzaj =2 , @aIleDziennie =0 , @aIleNocne =0 , @aUstawowy =1
B≥πd 0x80040E07: B≥πd podczas konwertowania typu danych varchar na datetime.
Aktualizacja podmiotu nie powiod≥a siÍ: 0x80040e07: B≥πd podczas konwertowania typu danych varchar na datetime.
PrzywrÛcenie podmiotu powiod≥o siÍ."

ktoś ma jakąś radę na taki przypadek? zresetowałem ustawienia daty nic nie pomogło. baza jest zainstalowana na windows serwer 2012 R2.

Offline micha

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1028
  • Reputacja +9/-0
  • Wersja programu: Sub+Rew GT [najnowsze]
Odp: upgrade do 1.42
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 20, 2015, 18:03:43 »
Czy udało się rozwiązać ten problem?
Przeprowadziłem konwersję za pomocą programu serwisowego, a nie przy uruchamianiu Subiekta, oraz przy użyciu autentykacji Windows, a nie poprzez serwer sql. Powiodło się. (Także mam 2012 R2.)

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: upgrade do 1.42
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 21, 2015, 11:12:43 »
To nie jest problem ustawienia daty.
Występuje to już w zbyt wielu przypadkach. Raczej jest błąd w dopisaniu nowego święta do słownika.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17236
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: upgrade do 1.42
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 21, 2015, 11:20:11 »
Dla mnie cały czas wskazuje to ewidentnie na problem z ustawieniami regionalnymi, jak widać błąd ujawnia się tylko w niektórych środowiskach (zmiana sposobu logowania do serwera SQL może zmienić kontekst użytkownika w systemie operacyjnym).
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: upgrade do 1.42
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 21, 2015, 11:22:18 »
Dla mnie cały czas wskazuje to ewidentnie na problem z ustawieniami regionalnymi, jak widać błąd ujawnia się tylko w niektórych środowiskach (zmiana sposobu logowania do serwera SQL może zmienić kontekst użytkownika w systemie operacyjnym).
Sprawdzałem wpisy regionalne w rejestrze i dla wszystkich użytkownikow sa prawidłowe, a problem i tak występuje.
A po drugie, co zrobić jak autentykacja windows jest wyłączona? I nie chcę jej włączać.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17236
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: upgrade do 1.42
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 21, 2015, 11:25:09 »
Dla mnie cały czas wskazuje to ewidentnie na problem z ustawieniami regionalnymi, jak widać błąd ujawnia się tylko w niektórych środowiskach (zmiana sposobu logowania do serwera SQL może zmienić kontekst użytkownika w systemie operacyjnym).
Sprawdzałem wpisy regionalne w rejestrze i dla wszystkich użytkownikow sa prawidłowe, a problem i tak występuje.
A po drugie, co zrobić jak autentykacja windows jest wyłączona? I nie chcę jej włączać.

Na jakim użytkowniku Windows pracuje serwer SQL, z jakiej autentykacji korzystasz ?
Daniel, Białystok.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17236
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: upgrade do 1.42
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 21, 2015, 11:37:09 »
Jeszcze jedno - w jakiej wersji językowej były "instalowane" systemy operacyjne ?
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: upgrade do 1.42
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 21, 2015, 13:10:19 »
Dla mnie cały czas wskazuje to ewidentnie na problem z ustawieniami regionalnymi, jak widać błąd ujawnia się tylko w niektórych środowiskach (zmiana sposobu logowania do serwera SQL może zmienić kontekst użytkownika w systemie operacyjnym).
Sprawdzałem wpisy regionalne w rejestrze i dla wszystkich użytkownikow sa prawidłowe, a problem i tak występuje.
A po drugie, co zrobić jak autentykacja windows jest wyłączona? I nie chcę jej włączać.

Na jakim użytkowniku Windows pracuje serwer SQL, z jakiej autentykacji korzystasz ?
Z autentykacji uzytkownika sql, nie sa, który jest zablokowany.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 07, 2016, 21:34:06 wysłana przez Aldo »

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: upgrade do 1.42
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 21, 2015, 13:10:42 »
Jeszcze jedno - w jakiej wersji językowej były "instalowane" systemy operacyjne ?
Pl.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: upgrade do 1.42
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 21, 2015, 14:06:46 »
Jeszcze jedno - w jakiej wersji językowej były "instalowane" systemy operacyjne ?
Ważny jest język ustawiony w użytkowniku sql. Niby proste, ale trudniejsze do znależienia.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17236
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: upgrade do 1.42
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 21, 2015, 17:14:24 »
Jeszcze jedno - w jakiej wersji językowej były "instalowane" systemy operacyjne ?
Ważny jest język ustawiony w użytkowniku sql. Niby proste, ale trudniejsze do znależienia.

To teraz jak na "spowiedzi" - kto i po co dotykał loginów ? ;)
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: upgrade do 1.42
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 21, 2015, 17:22:06 »
Jeszcze jedno - w jakiej wersji językowej były "instalowane" systemy operacyjne ?
Ważny jest język ustawiony w użytkowniku sql. Niby proste, ale trudniejsze do znależienia.

To teraz jak na "spowiedzi" - kto i po co dotykał loginów ? ;)
Domyślnie login do sql jest jeden - sa, i w dodatku bez hasła. Zostawiasz tak?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17236
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: upgrade do 1.42
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 21, 2015, 17:32:51 »
No ale co ma hasło do języka ?
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: upgrade do 1.42
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 21, 2015, 17:32:51 »