Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: marcinczyk.mateusz w Czerwiec 28, 2017, 18:32:49
-
Witam,
Wdrożyliśmy do naszej firmy Subiekta GT w chmurze. Mechanizm jest następujący - kilka punktów stacjonarnych, suma z magazynów zintegrowana z Prestą. Po skonfigurowaniu poszczególnych magazynów pojawiają się dwie wątpliwości, będę wdzięczny za pomoc jeżeli ktoś ma podobną sytuację.
1. Uprawnienia pracowników - zależy mi żeby pracownicy w poszczególnych punktach nie mieli możliwości ingerowania w stany magazynowe oraz nie mieli dostępu do cen zakupu, zysku i zestawień. Jakie funkcje w 'Słownik -> Personel' trzeba odhaczyć żeby nie było możliwości ingerencji nie utrudniając jednocześnie normalnej sprzedaży i rotacji pomiędzy magazynami.
2. Dostępność na pozostałych magazynach - czy istnieje możliwość sprawdzenia dostępności danego produktu na innych magazynach bez konieczności ich przełączania ? W praktyce - Klient chce kupić dany rozmiar, niedostępny w danym punkcie. W jaki sposób pracownik może sprawdzić dostępność danego rozmiaru w innych sklepach bez przełączania magazynów ?
Z góry duże dzięki za pomoc ;)
Pozdrawiam
Mateusz
-
Nie uważasz, że
żeby pracownicy w poszczególnych punktach nie mieli możliwości ingerowania w stany magazynowe
kłóci się ze sprzedażą, zakupem czy operacjami magazynowymi? Bo to jest właśnie ingerencja w stany magazynowe.
Co do
2. Dostępność na pozostałych magazynach - czy istnieje możliwość sprawdzenia dostępności danego produktu na innych magazynach bez konieczności ich przełączania
Taka informacja jest w Informatorze o towarze (ctrl I) na zakładce "Stany w magazynach".
-
Wdrożyliśmy do naszej firmy Subiekta GT w chmurze.
Fascynujące są takie sformułowania - wdrożenie oznacza takie skonfigurowanie programu, aby realizował wszystkie oczekiwane funkcje oraz przeszkolenie użytkowników, aby potrafili z niego korzystać, a za chwilę pojawia się pytanie o jeden z pierwszych elementów wdrożenia jakim jest ustalenie uprawnień i podstawowe funkcjonalności programu, jaką jest uruchomienie informatora o towarze...
Co do uprawnień to na prawdę nie da się odpowiedzieć bez szczegółowej wiedzy na temat waszego sposobu działania, gdzie dodatkowo sam sobie zaprzeczasz na co już zwrócił uwagę @Aldo - taką widzę powinien mieć wdrożeniowiec i na jej podstawie skonfigurować uprawnienia. Jeśli wbudowane uprawnienia nie są wystarczające to można dodać własne uprawnienia i powiązane własne blokady w programie.
Jeśli korzystacie z profilowania magazynów to niestety Insert przesadził i rzeczywiście są ukrywane stany w innych magazynach do których użytkownik nie ma uprawnień, ale wdrożeniowiec powinien od razu zwrócić na to uwagę i wyłączyć to nieporządane ograniczenie.