Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Miro w Październik 27, 2017, 12:31:56
-
Witam.
Serwisant zainstalował fiskalizację zdalną, ale nie możemy poradzić sobie z uruchomieniem usługi "Serwis Fiskalizacji" w systemie Windows 8.1
Po restarcie komputera usługa pomimo ustawienia na uruchamianie automatyczne, nie uruchamia się.
Zmiana na uruchamianie automatyczne z opóźnieniem też nie powoduje uruchomienia usługi.
Za to ręcznie usługa uruchamia się bez problemu.
Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem i doradzi jak rozwiązać problem.
Z góry dziękuje za pomoc.
-
Znajdź w końcu prawdziwego serwisanta... Fiskalizacja zdalna miewa takie problemy, przyczyn może być wiele, nie są to tematy do zgadywania przez forum... Trzeba było od razu skorzystać z SUZ'a (fiskalizacja zdalna nie jest rozwijana).
-
Żebyś wiedział, że przydałby się serwisant z prawdziwego zdarzenia.
Nie poradził sobie z problemem i muszę uruchamiać usługę ręcznie....masakra.
Czytałem na forum wpisy o SUZ-ie, jednak nie wiem jak to się uruchamia czy instaluje.
-
Żebyś wiedział, że przydałby się serwisant z prawdziwego zdarzenia.
Serwisanci się nie pojawiają sami, znikąd.
Trzeba zrobić jakiś ruch. Zadzwonić, wysłać maila, odwiedzić osobiście... bo wiesz, malo który ma wróżkę na stanie;)
-
Muszę poszukać kogoś innego z okolic Bielska.
-
No właśnie. Tak trzymaj!
-
W dzienniku zdarzeń znalazłem takie informacje:
Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na połączenie się z usługą InsERT Serwis fiskalizacji zdalnej.
Nie można uruchomić usługi InsERT Serwis fiskalizacji zdalnej z powodu następującego błędu:
Usługa nie odpowiada na sygnał uruchomienia lub sygnał sterujący w oczekiwanym czasie.
-
Żebyś wiedział, że przydałby się serwisant z prawdziwego zdarzenia.
Nie poradził sobie z problemem i muszę uruchamiać usługę ręcznie....masakra.
Jak zawsze przypominam, że to Ty decydujesz z kim współpracujesz, a nie odwrotnie... Jakoś nie napisałeś do nikogo z forum, może ciężko byłoby z czasem, ale nawet NIE spytałeś, więc co innego piszesz, a co innego robisz...
Fiskalizację zdalną uruchamiam na wyraźne życzenie klienta informując co najmniej trzykrotnie, że po instalacji może NIE działać stabilnie i mogą być konieczne kolejne prace i koszty z tym związane, ale zawsze temat doprowadzam do końca...
Nie dawno konfigurowałem fiskalizację dla klienta, zajęło to jakąś godzinkę (klient pracował zdalnie na zewnętrznym serwerze w dwóch lokalizacjach), na koniec dowiedziałem się, że było już u niego dwóch "serwisantów", spędzili po pół dnia, powiedzieli, że na tej infrastrukturze się nie da i wzięli za NIE wykonanie usługi wzięli jeszcze pieniądze... Nie rozumiem takich sytuacji, ale mają miejsce codziennie...
Czytałem na forum wpisy o SUZ-ie, jednak nie wiem jak to się uruchamia czy instaluje.
To zajrzyj z łaski swojej do pomocy do programu.
Muszę poszukać kogoś innego z okolic Bielska.
Bo co, lubisz płacić za dojazdy, uważasz, że osobiście usługa będzie wykonana lepiej niż zdalnie ?
-
Nie sądziłem że serwisant nie poradzi sobie z instalacją zdalnej fiskalizacji.
Skasował co miał skasować, a ja się męczę.
Większość prac związanych z Subiektem, dzięki Wam zrobiłem sam. Wiele się nauczyłem, ale za zdalną fiskalizację nie chciałem się brać, bo czytałem że sporo z tym może być problemów.
Jeśli chodzi o serwisanta, to jak najbardziej i o ile się da, to jestem za usługą zdalną.
Jeszcze jeden błąd widzę w dzienniku zdarzeń:
Następujące sterowniki startu rozruchowego lub systemowego nie zostały załadowane:
dam
Niestety, sterowniki nie są wymienione.
-
Nie sądziłem że serwisant nie poradzi sobie z instalacją zdalnej fiskalizacji.
Nie ma pojęcia o czym piszesz - każdy "mechanik samochodowy" naprawi każdą usterkę, każdy "urzędnik" będzie kompetentny itd - na jakim świecie Ty żyjesz ?
Skasował co miał skasować, a ja się męczę.
Jak pisałem NIE rozumiem takiego postępowania, wystarczyło przez usługą spytać za co zapłacisz i uczciwie oświadczyć, że jeśli usługa nie zostanie wykonana to nie zapłacisz.
-
Dyskusja o serwisancie niewiele zmieni w obecnej sytuacji.
Jak na razie uruchamiam usługę ręcznie, a jak znajdę przyczynę problemu, to napiszę w poście.
Może ktoś miał podobny przypadek i dał sobie z nim radę, a i kogoś pewnie to też spotka, więc temat się przyda.
-
Dyskusja o serwisancie niewiele zmieni w obecnej sytuacji.
Serwisant rozwiązałby problem, ale skoro to według Ciebie niewiele zmieni to nie wiem czego oczekujesz.
Może ktoś miał podobny przypadek i dał sobie z nim radę, a i kogoś pewnie to też spotka, więc temat się przyda.
Opisałem jak to wygląda - nie przeczytałeś lub nie zrozumiałeś... Podałem rozwiązanie, ale nie skorzystałeś... Wniosek jest dla mnie jeden - lubisz Tworzyć sobie problemy i pisać o nich na forum.
-
Inny serwisant może rozwiązałby problem, ale inny.
Sorki, ale gdzie podajesz rozwiązanie, bu chyba faktycznie czegoś nie zrozumiałem.
-
Inny serwisant może rozwiązałby problem, ale inny.
Od kiedy korzystasz z programów Insertu i dlaczego przez tyle czasu nie nawiązałeś współpracy ?
Sorki, ale gdzie podajesz rozwiązanie, bu chyba faktycznie czegoś nie zrozumiałem.
Wszystko opisałem w pierwszej odpowiedzi:
Znajdź w końcu prawdziwego serwisanta... Fiskalizacja zdalna miewa takie problemy, przyczyn może być wiele, nie są to tematy do zgadywania przez forum... Trzeba było od razu skorzystać z SUZ'a (fiskalizacja zdalna nie jest rozwijana).
-
Od samego początku, czyli od 2011 korzystam z usług serwisanta z Bielska.
Wiele zrobiłem w subiekcie sam, a jeśli już nie dawałem rady prosiłem o pomoc serwis.
Kiedy zaszła potrzeba podłączenia drukarki fiskalnej do drugiego komputera, skontaktowałem się z serwisem a ten zalecił instalację fiskalizacji zdalnej.
Pytałem o SUZ-a o którym nie raz pisałeś na forum, jednak serwisant stwierdził że fiskalizacja jest lepsza.
To komu mam wierzyć jak nie jemu?
Przyjechał, zainstalował ale na uruchomieniu usługi poległ.
Kontaktował się z kimś, ale i zalecenia kolegi nie pomogły.
Stwierdził że tak musi być, i nic więcej nie jest w stanie zrobić ,tak więc usługę uruchamiam ręcznie.
Skasował mnie 175 zł za 1,5 h pracy i tyle go widziałem.
Na koniec powiedział, że jak kiedyś znajdzie rozwiązanie to podjedzie i zrobi.
Nie lubię jak coś nie działa tak jak ma działać, więc próbuję sam rozwiązać problem.
I tak to wygląda.
-
Kiedy zaszła potrzeba podłączenia drukarki fiskalnej do drugiego komputera, skontaktowałem się z serwisem a ten zalecił instalację fiskalizacji zdalnej.
Pytałem o SUZ-a o którym nie raz pisałeś na forum, jednak serwisant stwierdził że fiskalizacja jest lepsza.
To komu mam wierzyć jak nie jemu?
Co to za pytanie ? :o Odpowiedź przecież jest oczywista - wielokrotnie na forum pokazałem/pokazaliśmy, że mi/nam - masz kolejny "dowód", ile jeszcze potrzebujesz ?
Skasował mnie 175 zł za 1,5 h pracy i tyle go widziałem.
Z "darmowych" porad nie korzystasz, a płacisz za niewykonane usługi - napiszę raz jeszcze - po prostu tego nie rozumiem.
Nie lubię jak coś nie działa tak jak ma działać, więc próbuję sam rozwiązać problem.
To tylko i wyłącznie Twój wybór, jak pisałem według mnie jest błędny, ale możesz robić jak uważasz tylko nie narzekaj kolejny raz na forum.
I tak to wygląda.
Od lat pisałem/piszemy jak to powinno wyglądać, ale ciągle robisz inaczej, po swojemu.
-
Co proponujesz teraz?
Usunąć fiskalizację zdalną i zainstalować SUZ-a?
-
Tak, od początku to proponuję.
-
Pytałem o SUZ-a o którym nie raz pisałeś na forum, jednak serwisant stwierdził że fiskalizacja jest lepsza.
To komu mam wierzyć jak nie jemu?
Teraz już chyba wiesz? ;)
NB z jakiego powodu uważasz że jeśli ktoś pisze na forum to nie jest serwisantem?
-
Dla mnie nie ważne czy ktoś na forum jest serwisantem czy nie.
Ważne że dzielicie się wiedzą i robicie to za darmo....to dziś mało spotykane.
Ps.
W Moim Subiekcie GT w dziale pomocy nie ma nic o SUZ-e.
Zapewne w nestorze jest, ale w Gt nie ma.
-
W Moim Subiekcie GT w dziale pomocy nie ma nic o SUZ-e.
To znaczy, że masz jakąś historyczną wersję.
Zapewne w nestorze jest, ale w Gt nie ma.
Nie wiem co to jest "nestor" ? ;)
-
Subiekt GT 1.48
Nexo nie nestor.... :D
Znalazłem w necie....może jakoś dam radę.
https://nexowebhelp.blob.core.windows.net/pomoc/Serwer_urzadzen_zewnetrznych.htm
-
Subiekt GT 1.48
W takim razie nie wiem co robiłeś, ale na pewno nie szukałeś w pomocy do GT.
Znalazłem w necie....może jakoś dam radę.
Dlaczego jest tak niewiarygodnie uparty i NIE robisz tego co napisałem ? :o Z pomocą do nexo raczej Ci się NIE uda w GT...
-
W Moim Subiekcie GT w dziale pomocy nie ma nic o SUZ-e.
Zapewne w nestorze jest, ale w Gt nie ma.
Jakbyś użył jeszcze starszej wersji to by nie było fiskalizacji zdalnej ;)
Zwróć uwagę na wersję w załączniku.
NB dziś mamy 1.49
-
Wiem, wiem.....trzeba zaktualizować.... ;D
-
Nic nie robiąc, usługa się uruchamia ale po 5-10 minutach....?
-
Nic nie robiąc, usługa się uruchamia ale po 5-10 minutach....?
Zapewne dlatego, że niepotrzebnie grzebałeś w parametrach usługi:
Zmiana na uruchamianie automatyczne z opóźnieniem też nie powoduje uruchomienia usługi.
-
Nic nie robiłem, a usługa sama się uruchamia.....ciekawostka taka. :)
-
To teraz pozostaje czekać, aż znowu przestanie...
-
Napisz skrypt uruchamiający usługę, wrzuć go w harmonogram zadań z opóźnieniem i odpowiednimi ustawieniami (np. uruchom skrypt start_uslugi.bat, po 20 sekundach od zalogowania któregokolwiek z użytkowników systemu). Jeżeli podnosi się ręcznie to po co klikać ? :)
Jak napisać skrypt *.bat znajdziesz w sieci, administracja harmonogramem zadań Windows również.
https://spece.it/windows-serwer-artykuly/tworzenie-kasowanie-konfigurowanie-uslug-cmd