Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Jacek w Wrzesień 02, 2014, 23:11:26
-
Coraz więcej klientów, którym wykonuję instalacja alarmowe lub monitoringowe życzą sobie prostych faktur, typu jedna pozycja, np. Montaż systemu monitoringu. Zauważyłem, że większość firm faktycznie tak robi. Może ktoś z Was przerabiał podobny temat i może coś doradzić ? Na sprzęt i na usługę jest 23% VAT (czasem 8%). Wystawiać do faktury paragon z jedną pozycją i kodem usługa, towar wydać jako rozchód wewnętrzny i podpiąć to pod kopię faktury ?
-
Możliwości jest wiele w zależności od potrzeb, na przykład:
- zdejmować towar z magazynu dokumentami WZ/RW i wystawiać PA/FA z usługą jednorazową
- tworzyć komplet, gdzie składnikami będą wszystkie materiały i montować go przed wystawieniem faktury
- w przypadku FA dla firm można fakturę z "wieloma pozycjami" wydrukować tylko z "jedną pozycją"
-
- w przypadku FA dla firm można fakturę z "wieloma pozycjami" wydrukować tylko z "jedną pozycją"
Mógłbyś opisać to rozwiązanie ?
-
- w przypadku FA dla firm można fakturę z "wieloma pozycjami" wydrukować tylko z "jedną pozycją"
Mógłbyś opisać to rozwiązanie ?
Chodzi o zmodyfikowany wzorzec wydruku.
-
Jest taki wzorzec wbudowany ?
-
Skoro zmodyfikowany to nie wbudowany
-
Zwracam uwagę, że to takie rozwiązania zadziała tylko dla firm, dla osób fizycznych potrzebny jest jeszcze zmodyfikowany sterownik drukarki fiskalnej.
-
Odświeżę temat aby nie zakładać kolejnego podobnego. Temat dotyczy również usługi zbiorczej, typu instalacja alarmowa itp. Na taką instalację składa się wiele elementów elektronicznych + kołki, listwy, wkręty, podkładki, złączki wago itp - mnóstwo drobnicy. Jestem chyba jedynym w okolicy, który liczy takie pierdoły tracąc mnóstwo czasu i wypisuje je na fakturze. Większość firm wystawia fakturę z jedną pozycją typu "Wykonanie Instalacji elektrycznej", lub co dokładniejsi wypisują droższe pozycje a materiały montażowe pod jedna pozycją. Zastanawiam się nad wpisywaniem raz na jakiś czas kołków, wkrętów i podobnych drobiazgów na RW, lub nawet zakupy typowo materiałów eksploatacyjnych i od razu w koszty. Może jednak ktoś z Was podsunie ciekawsze rozwiązanie?
-
Skoro nie chcesz uwzględniać tych materiałów w kosztach dokumentu (co proponowałem ponad 3 lata temu) to dlaczego chcesz dodawać sobie zbędnej pracy i je dodawać do magazynu, a następnie zdejmować ? :o O tym co masz wrzucić na magazyn, a co możesz od razu w koszty powinieneś omawiać z księgowością.
Nadmienię, że wsparcie dla funkcjonalności poruszanych w wątku jest dostępne w standardzie w nexo PRO.