Witam was wszystkich bardzo serdecznie!
W swojej firmie użytkuję subiekta od zalania dziejów, nastąpił czas zmian.. przychodzę do was z zapytaniem na kilka tematów związanych z jego rozbudową. Postaram się opisać najdokładniej o co mi chodzi.
1. Wprowadzenie do użytku urządzenia typu PDA; Czy jest w subiekcie albo jakoś osobno do dokupienia opcja współpracy subiekta z takimi urządzeniami (mam na myśli urządzenie pda z systemem android). Pomysł na to wziął się z powodu coraz większych dostaw i problemów z rozróżnianiem produktów przez nowych pracowników pracowników magazynowych. Urządzenie to miałoby realizować funkcję odczytu kodu i wyszukania go w systemie i dodania do dokumentu PZ.
2. Wprowadzenie kodów kreskowych w systemie; Przeglądając subiekta udało mi się znaleźć opcję dodania kodu, lecz pojawia się moje pytanie jak można sprawdzić w jakim standardzie kody są generowane?
3. Otwarcie sklepu internetowego współpracującego z subiektem; Czy korzystał ktoś z was z opcji wbudowanej w program Vendero? Jak to się sprawdza w akcji lub jaką inną alternatywę polecacie na realizację funkcji sklepu internetowego?
Dziękuję bardzo za wszystkie udzielone odpowiedzi w moim wątku
