Witam,
Przy próbie usunięcia płatności kredytowej w Słowniku wyskakuje komunikat, że nie można jej usunąć - dana płatność nigdy nie była wykorzystywana
W Parametrach Subiekta "Obsługa sprzedaży na kredyt" jest oczywiście
nie zaznaczona.

Zauważyłem, że przy korzystaniu z opcji "Dodaj na podstawie" dokumentu ZK, w zakładce Formy płatności, dany parametr się pokazuje - choć jest nieaktywny, foto poniżej

Przy "zwykłym" zamówieniu ZK coś takiego się nie pokazuje, foto ponizej.

Co zrobić aby dokument ZK utworzony z "Dodaj na podstawie" w zakładce Formy płatności był identyczny jak w przypadku "zwykłego" ZK - nigdzie nie znalazłem opcji, która pozwalałaby to ujednolicić.
I drugie pytanie, czy istnieje możliwość aby jakoś przefiltrować dokumenty ZK, które zostały utworzone za pomocą "Dodaj na podstawie" ? Podejrzewam, że te dokumenty nie pozwalają na usunięcie płatności kredytowej, chociaż nie jest aktywna pokazują się na danych ZK.
Mam nadzieje, że w miarę klarownie opisałem o co mi chodzi.
Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi i sugestie.