Dzień dobry,
W mojej firmie od prawie 2 lat jest Subiekt gt. mamy tam wpisane nasze magazyny, wystawiamy FV, wprowadzamy FV zakupowe, wystawiamy paragony.
Jednak mamy tam bardzo duży bałagan, w pewnym momencie, ktoś czegoś nie dopilnował i wszystko się posypało, stany magazynowe sie nie zgadzają, mamy wpisane bardzo dużo towaru, którego juz nie ma, albo którego już nie używamy itd.
Przyszłam do pracy po dużej przerwie i dostałam za zadnie uporządkowanie Subiekta, magazynów, stanów magazynowych itd.
Nigdy nie miałam doczynienia z tym programem wiec bardzo posiłkowałam się Państwa forum, jednak nie jestem w stanie sama zrobić tam porządków.
Generalnie subiekt służy nam głównie jako program do wystawiania FV. Nasza księgowość pracuje na zupełnie innym systemie i nie dostaje od nas nic co jest z Subiekta.
Nawet spis z natury jest robiony poza Subiektem
Padł więc pomysł, żeby zacząć od początku. Tylko czy można?
Co z FV i zamówieniami, które były wystawione do tej pory? czy można to jakoś zarchiwizować i zacząć od początku?
A może jest na to jakies inne rozwiązanie. Może możemy stworzyć nowy podmiot?
Albo utworzyć nowe magazyny i zacząć na nich działać. A stare magazyny dezaktywować.
Będę wdzięczna za każda podpowiedź lub podanie informacji, kto mógł bym nam z tym fantem pomóc. Niestety ale nie wiem zupełnie jak się za to zabrać.