Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Alltronix w Lipiec 04, 2017, 13:41:50

Tytuł: Usunięte zamówienie od klienta ZK - jak przywrócić?
Wiadomość wysłana przez: Alltronix w Lipiec 04, 2017, 13:41:50
ZK z rezerwacją jednego towaru została zaciągnięta do Sello. Przez kilka dni do ZK w Subiekcie były dopisywane towary, które nie aktualizowały się w Sello. W kolejnym tygodniu zamówienie z Sello zostało usunięte (z jednym towarem) i tym samym znikła ZK z Subiekta ponad 20 pozycjami. Jak ją można przywrócić? Znam tylko nr ZK, ale towarów wcześniej dodanych już nie. Problem w tym, że ZK z tym nr nie widać w Subiekcie :(
Tytuł: Odp: Usunięte zamówienie od klienta ZK - jak przywrócić?
Wiadomość wysłana przez: astralom w Lipiec 04, 2017, 15:00:48
Wg mnie jedyną opcja jest zrobienie dearchiwizacji na drugim podmiocie z kopii bazy (o ile była robiona) z ostatniego dnia kiedy te ZK jeszcze było.