Autor Wątek: crash dump - błąd w zapisach w bazie - za duze wartosci  (Przeczytany 1311 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lukaszforte

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: najnowsza
crash dump - błąd w zapisach w bazie - za duze wartosci
« dnia: Wrzesień 16, 2019, 09:54:41 »
Witam,

Po aktualizacji do wersji 1.58 pojawił się problem z otwarciem zamówień do dostawcy. Powrót do archiwum nie wchodzi w grę bo sprawa wyszła po tygodniu i nie ma możliwości ze względu na ilość dokumentów się cofnąć. Do subiekta uruchomiona jest sfera i program SGT Online z novitusa do kolektorów. wszystko działa do momentu wejścia w zamówienia do dostawcy. wtedy program się zamyka. W katalogu appdata subiekta dostaje plik Crush Dump File, ale tego już nie potrafię przeanalizować. (wrzuciłem go jako załącznik). Jeśli założę nowy magazyn to na nim wszystko działa. Nie wiem czy jest to problem z jakimś konkretnym zamówieniem, czy z użytkownikiem (kolektor) który je tworzył.
Ma ktoś jakieś sugestie gdzie szukać błędu?
Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 19, 2019, 22:12:20 wysłana przez lukaszforte »

Offline lukaszforte

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: crash dump - błąd w zapisach w bazie - za duze wartosci
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 19, 2019, 22:23:15 »
Wracając do tematu...przeglądając bazę okazało się że po konwersji pojawiły się kilkunasto cyfrowe wartości w ilościach na zamówieniach co daje ogromne kwoty. Nie wiem czy są losowe czy pobrane np. z kodu kreskowego towaru. Te zamówienia nigdy nie były realizowane, a służyły tylko do wydruku. Stąd moje pytanie.
Czy w tej sytuacji mają one tylko powiązanie z tabelą dok_Pozycja po dok_nrPelny z dok__dokument i ob_DokHanId z dok_pozycja i można je usunąć?
Pewniejsze będzie poprawienie dokumentów spod subiekta jak uda się ustawić wyświetlanie po dacie i wtedy nie przekroczy liczników, ale nie wiem czy będą wersje papierowe tych zamówień.
I ogólnie ktoś ma pomysł skąd takie uszkodzenia w bazie po aktualizacji?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17064
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: crash dump - błąd w zapisach w bazie - za duze wartosci
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 19, 2019, 22:37:33 »
To Ty posiadasz bazę danych sprzed konwersji a nie my i tylko u Ciebie wystąpił taki problem, więc tylko Ty możesz sprawdzić co się stało zamiast zgadywać czy zadawać pytania bez odpowiedzi...
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: crash dump - błąd w zapisach w bazie - za duze wartosci
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 19, 2019, 22:37:33 »