"Normalna" sytuacja wygląda tak:
- Klient zapłacił przelewem
- Jest wystawiony paragon imienny na kontrahenta jednorazowego z formą płatności „przelew”.
- Importuję operacje bankowe w homebankingu – na liście operacji do uzgodnienia mam tą wpłatę bankową, więc w nią klikam i uzgadniam.
- Działa. :-)
A wielką niewiadomą jest dla mnie jak zrobić dokładnie to samo, tylko w odwrotnej kolejności, tzn.:
- Klient zapłacił przelewem
- Importuję operacje bankowe w homebankingu, ale w tym momencie nie ma jeszcze wystawionego paragonu.
- Co teraz zrobić w homebankingu? Nie ma żadnej operacji do uzgodnienia.
- Przypuśćmy, że paragon będzie wystawiany dopiero za kilka dni. Jak go wtedy wystawić?
Oczywiście ten problem dotyczy tylko kontrahenta jednorazowego i prostym rozwiązaniem jest użycie kontrahenta "normalnego". Ale jeśli jednak się upieram na jednorazowego, to jak to zrobić?