Forum Użytkownikow Subiekt GT
Programy satelitarne => Vendero => Wątek zaczęty przez: webluki w Październik 17, 2016, 21:29:56
-
Witam Panowie pewnie powinienem wrzucić ten post w zakładce Vendero ale zaryzykuję bo potrzebuję szybko Waszych rad.
[Myślisz, że wrzucenie tam gdzie nie jego miejsce przyśpieszy reakcję?
Robisz tylko bałagan i tyle. Przeniesione do działu Vendero]
Wywala mi błąd Synchronizatora Vendero i zamówienia mi się nie ściągają do Subiekta. Ma ktoś coś podobnego i zna rozwiązanie?
Ps. Gdzie znaleźć Synchronizator w internecie do pobrania bo ostatnio się zaktualizował i już całkiem się popsuło, przed aktualizacją błąd był rzadko.
pzdr
-
Byłoby szybciej, gdybyś opisał problem, napisałem jaki to błąd, zamieścił zrzut ekranu, od kiedy występuje (co się zmieniło), czy problem występuje też na innym stanowisku. Nie wspominając o tym że problemy warto wyjaśniać, gdy się pojawiają, zamiast czekać, aż będzie jeszcze gorzej.
-
racja Daniel
błąd systemowy- program przestał działać (nie odpowiada), wyrzuca go tylko na stanowisku szefa, od jakiegoś czasu ale nic nie instalowałem specjalnego, ostatnio była aktualizacja synchronizatora i nic to nie dało nawet całkowicie się nie chce włączyć.
wczoraj przeinstalowałem synchronizatora i pomogło o tyle że nadal jest błąd ale rzadziej i ściąga zamówienia do subiekta.
pewnie niewiele to pomoże ale tylko tyle mogę opisać.
-
Czyli problem występuje tylko na jednym stanowisku co zawęża obszar poszukiwań. Zaraz prześlę kilka informacji na PW.