Witam, wszystkich, często zaglądam na to forum, ale w końcu założyłem konto.
Mam pytanie o rozliczenia należności od Payu (allegro) i pobrań (Fedex, DPD, Poczta).
Obecnie widnieją w systemie jako płatności kartą - każdy osobno.
Korzystamy z kilku usprawnień, zamówienia z allegro ściągamy poprzez importera z subiekt.pro a kwity poprzez smartpaczkę. Mamy Sferę.
Piszę, aby to wykorzystać i w jakiś sposób połączyć.
Zależy nam na programie, który po zaciągnięciu pliku - specyfikacji do wypłaty (czy to Payu czy kurier) rozliczy nam tą należność w Subiekcie i wygeneruje to tego raport z informację które dokumenty zostały rozliczone w związku z otrzymaną wpłatą.
Pytanie czy coś takiego jest możliwe ? Możemy się dostosować do zaleceń, które byłyby konieczne (w ramach rozsądku).
Przy Payu mamy bardzo dużo danych w subiekcie (jak nick allegro) , przy pobraniach obecnie wpisujemy nr dokumentu na kwicie i jest widoczny na zestawieniu no i potem ręcznie je odnajdujemy i rozliczamy.
Nasza sprzedaż to pół na pół faktury i paragony.
Wiadomo, że pojawiają się czasami problemy jak np. dopłaty do transakcji, ale nie są to częste sytuacje a przy pobraniach właściwie wszystko trafia jeden do jednego.
Docelowo nie zależy nam nawet aby przy identycznych kwotach dokumentu sprzedaży rozliczało dokładnie ten którego dotyczy - może dwa dni wcześniejszy czy późniejszy - i tak idzie od jednego kontrahenta (kuriera czy Payu).
A może już ktoś ma takie rozwiązanie, które się sprawdziło i śmiało można polecić ?