Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: mag45 w Lipiec 26, 2016, 10:30:02

Tytuł: wartości ujemne w ruchu towarów - Narastająco
Wiadomość wysłana przez: mag45 w Lipiec 26, 2016, 10:30:02
Witam,

Dlaczego w ruchu towarów widzę , że pozycje w kolumnie Narastająco mają wartość ujemną?

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: wartości ujemne w ruchu towarów - Narastająco
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Lipiec 26, 2016, 10:32:01
Zapewne dlatego, że baza danych jest uszkodzona lub dane są uszkodzone. Korzystasz z Niebieskiego Plusa ?

ps.
Twoje wcześniejsze problemy (http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/jak-wycofac-zatwierdzenie-pwrw-dot-zatwierdzonej-inwentaryzacji-zbiorczej/ (http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/jak-wycofac-zatwierdzenie-pwrw-dot-zatwierdzonej-inwentaryzacji-zbiorczej/)) wskazują na uszkodzenie bazy danych, z tego co widzę to nie skorzystałeś z moich porad.
Tytuł: Odp: wartości ujemne w ruchu towarów - Narastająco
Wiadomość wysłana przez: mag45 w Lipiec 26, 2016, 10:46:37
No oczywiście, że widzisz, że nie korzystam z Twoich rad.
Dziwne tylko jest to, że zgłosiłem ten problem do firmy informatycznej wdrażającej bezpośrednio ten system u nas i oni sprawdzili integralność bazy danych i wszystko jest ok.....
Tytuł: Odp: wartości ujemne w ruchu towarów - Narastająco
Wiadomość wysłana przez: candy w Lipiec 26, 2016, 11:02:36
Ja akurat w tym nic dziwnego nie widzę.
Dla mnie dziwne jest to, że chcesz porady, ale potem wybierasz te, które uznasz za wygodniejsze.
Sprawdzenie integralności bazy danych to jeden z elementów kontroli.
Jego pozytywne przejście w żadnym wypadku nie oznacza że baza nie wymaga naprawy.
Tytuł: Odp: wartości ujemne w ruchu towarów - Narastająco
Wiadomość wysłana przez: mag45 w Lipiec 26, 2016, 11:07:07
W takim razie kto, jak nie firma wdrażająca nam Insert GT, potrafi sprawdzić poprawność bazy danych?
Tytuł: Odp: wartości ujemne w ruchu towarów - Narastająco
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Lipiec 26, 2016, 11:08:20
W takim razie co było przyczyną braku możliwości wycofania inwentaryzacji ? Jeśli problem został wyjaśniony to można było podzielić się informacją na forum...

Skoro współpracujesz z dobrym serwisantem to dlaczego kolejny raz szukasz pomocy na forum ? Jeśli masz wątpliwości co do jego umiejętności to dlaczego dziwisz się, że masz prawdopodobnie uszkodzoną bazę danych pomimo zapewnień, że "wszystko jest ok" ? Ujemne stany magazynowe ewidentnie wskazują, że "nie jest ok" ?
Tytuł: Odp: wartości ujemne w ruchu towarów - Narastająco
Wiadomość wysłana przez: mag45 w Lipiec 26, 2016, 11:14:01
Wycofanie inwentaryzacji nie zostało naprawione, problem został zabity, cofnęliśmy się do kopii bazy danych z przed kilku dniu i wróciliśmy do stanu przed inwenturą, którą na nowo wprowadzaliśmy.
Tytuł: Odp: wartości ujemne w ruchu towarów - Narastająco
Wiadomość wysłana przez: candy w Lipiec 26, 2016, 11:28:23
W takim razie kto, jak nie firma wdrażająca nam Insert GT, potrafi sprawdzić poprawność bazy danych?
Wdrażaniem Subiekta zajmuje się wiele firm, naprawić bazę potrafi już dużo mniej.

Na logikę, to jeśli ktoś się w takich tematach wypowiada to można dopuścić myśl że wie co mówi, prawda?
Tak na początek to jak myślisz, dlaczego dkozlowski pisał coś w tym wątku?

Na razie zauważyliście krosty i postanowiliście je przypudrować, uznając że skoro czegoś nie widać to nie istnieje.
Tytuł: Odp: wartości ujemne w ruchu towarów - Narastająco
Wiadomość wysłana przez: mag45 w Lipiec 26, 2016, 12:33:40
to może jakiś namiar na porządną firmę z wielkopolski lub zachodniopomorskiego, która potrafi sprawdzić czy baza danych nie jest uszkodzona?

Z góry dziękuję!
Tytuł: Odp: wartości ujemne w ruchu towarów - Narastająco
Wiadomość wysłana przez: candy w Lipiec 26, 2016, 13:12:28
A jakie ma znaczenie lokalizacja firmy?
Tytuł: Odp: wartości ujemne w ruchu towarów - Narastająco
Wiadomość wysłana przez: mag45 w Lipiec 26, 2016, 13:18:49
no taki ze mnie informatyk...w sumie to możemy skopiować bazę i wysłać do sprawdzenia