W związku z mocno techniczną ofertą naszego sklepu, klienci dość regularnie kupują produkty, które nieznacznie różnią się od tych, których potrzebują. Na przykład akcesorium z nieco innym skokiem gwintu, etc. My takie produkty prawie zawsze klientowi wymieniamy w imię dobrej współpracy. Szczególnie, że zazwyczaj kosztują dokładnie tyle samo.
Natomiast mam problem z poprawnym rozliczeniem takiej wymiany. Jeśli klient jest na miejscu, to robię korektę do zera, zwracam klientowi pieniądze, a następnie klient płaci za kolejne zamówienie. Problemem są klienci, którzy zamawiają przez telefon lub Internet i płacą różnymi metodami: przelewy, szybkie przelewy, kartą przez Internet. Wolałbym uniknąć zwracania im wpłat, bo to kłopot (wykonanie zwrotu, monitorowanie kolejnej wpłaty), koszt (zawsze ten niecały procent prowizji potrącą) i niepotrzebne angażowanie klienta.
Czy mogę w Subiekcie zaksięgować zwrot z korekty bezpośrednio jako zaliczkę za kolejne zamówienie?