Autor Wątek: homebanking  (Przeczytany 2456 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline alutka

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Gratyfikant
homebanking
« dnia: Listopad 15, 2017, 14:44:37 »
Witam.
Z Subiekta wysyłam paczki do homebankingu. Bank to citihandlowy.
w banku zmienili coś, co powoduje, że paczki z Subiekta są nieakceptowane.
Czy ktoś ma taki problem?
bo jak zgłaszam naszemu opiekunowi lokalnemu, to mówi, że nikt nie zgłaszał..

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: homebanking
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 15, 2017, 15:05:13 »
Z Subiekta wysyłam paczki do homebankingu. Bank to citihandlowy.
w banku zmienili coś, co powoduje, że paczki z Subiekta są nieakceptowane.

A co na to bank ? ? ? Z jakiego formatu korzystacie bo dedykowanego nie ma ?

Czy ktoś ma taki problem?

Jeszcze nic nie słyszałem.

bo jak zgłaszam naszemu opiekunowi lokalnemu, to mówi, że nikt nie zgłaszał..

Opiekunowi czego - rachunku bankowego, programów Insertu ?
Daniel, Białystok.

Offline alutka

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Gratyfikant
Odp: homebanking
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 15, 2017, 15:57:28 »
bank na to - w sumie to nie jego problem.
najlepiej, jakby wszystkie przelewy ręcznie wprowadzać.
ma swoje schematy, ale one są dla ogromnych firm działających na SEPie itp.

opiekun klienta w Subiekcie - problemu nie widzi - jedyne co doradza, to "spróbujcie z innym schematem" i nic więcej.
teraz lecimy przez pierwszy "BRE" - i on działał przez ostatnie 3 lata.

miło byłoby jednak, gdyby Insert mógł się dopasować do dużych banków i schematy mieć dla każdego dużego banku.
bo już nawet nie wspominam, że przelewy walutowe - z Subiekta nie wychodzą, ale ręcznie wpisuję.


Offline alutka

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Gratyfikant
Odp: homebanking
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 15, 2017, 15:59:10 »
chwilowym rozwiązaniem jest schemat "PEKAO" - na testowych idzie.
jutro spróbuję na żywo, i zobaczę, czy dochodzi.
no ale to dalej półśrodek.
jak przyjdzie nowa osoba, nie wiem, czy ogarnie zmiany  ręcznego zmieniania w pliku np. dla przelewów skarbowych, komorniczych itp. - tutaj też jest luka na relacji Subiekt-bank.

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4919
  • Reputacja +173/-11
Odp: homebanking
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 15, 2017, 16:02:07 »
opiekun klienta w Subiekcie - problemu nie widzi - jedyne co doradza, to "spróbujcie z innym schematem" i nic więcej.
Kto to jest "opiekun klienta w Subiekcie"?
Bo mam wrażenie że tu się zaczyna Wasz problem

A co do tego
Cytat: alutka
miło byłoby jednak, gdyby Insert mógł się dopasować do dużych banków
To sama piszesz że w banku coś zmienili...

« Ostatnia zmiana: Listopad 15, 2017, 16:04:55 wysłana przez candy »
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: homebanking
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 15, 2017, 16:35:54 »
bank na to - w sumie to nie jego problem.
najlepiej, jakby wszystkie przelewy ręcznie wprowadzać.
ma swoje schematy, ale one są dla ogromnych firm działających na SEPie itp.

Bank nie jest na całe życie, można zmienić, a najlepiej jest dobrze wybrać.

miło byłoby jednak, gdyby Insert mógł się dopasować do dużych banków i schematy mieć dla każdego dużego banku.

Osoby w temacie wiedzą, że tak miło nie będzie, jest wiele problemów z wymianą danych i współpracą z bankami i Insert nie planuje dodawać obsługi nowych formatów, od zawsze też istnieje w programie wsparcie do dodawania nowych formatów przez partnerów, zarówno paczek przelewów jak i wyciągów/historii transakcji.

bo już nawet nie wspominam, że przelewy walutowe - z Subiekta nie wychodzą, ale ręcznie wpisuję.

To już tylko i wyłącznie Twój wybór, ten kto chciał to zamówił rozwiązanie do obsługi przelewów walutowych, temat nie jest prosty, różne banki mają znaczące różnice w tym samym formacie MT103 (realizowałem formaty dla Alior Banku i ING).

jak przyjdzie nowa osoba, nie wiem, czy ogarnie zmiany  ręcznego zmieniania w pliku np. dla przelewów skarbowych, komorniczych itp. - tutaj też jest luka na relacji Subiekt-bank.

A tak "pełnym zdaniem" - o jakiej luce piszesz ?
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: homebanking
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 15, 2017, 16:35:54 »